44192_1485553188 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Kan iemand deze raten? Alvast bedankt. Reageren
44192_1485553188 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Het is nu al weer een tijdje geleden, maar ik ben nog steeds benieuwd wat jullie over mijn signature denken. Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Da's een heel tijdje geleden inderdaad. Dan zal ik wel een rate geven. Een Sig uit een tekenfilm zo te zien, tenminste, de render lijkt me uit een tekenfilm ofzo. Je hebt een mooie vrolijke achtergrond gemaakt, die je qua kleur én stijl toch goed bij elkaar hebt laten passen. De render heb je onder een beetje ingeblend in de Sig, misschien stond het ook wel leuk als je dat toen die tijd aan de bovenkant ook had gedaan, aangezien die daar ook de rand van de Sig raakt. Maar dat ziet er verder allemaal wel goed uit. Dan nog de tekst. Die staat zo te zien op Soft Light met een schaduw en is onderstreept. Bij de 'T' en de 'R' heb je een groene kleur gebruikt, wat meestal wel een leuk effectje geeft, maar hier vind ik het niet zo ontzettend goed, dat zou dus ook wegmogen eventueel. De border is daarnaast goed gemaakt. Ik vind de Sig wel een beetje té langwerpig, wat hoger had gekunt, dat vind ik mooier dan zo'n uitgerekte Sig. Cijfers Eerste indruk: ................ 7.5 Achtergrond: ................. 7.7 - Brush enz: ..................... 8 - Overige dingen: ............. 7.5 Kleuren: ......................... 7.4 - Zelfde kleuren: .............. 7.3 - Overige dingen: ............. 7.5 Render: .......................... 7.2 - Plaatsing: ...................... 7 - Inblenden: ..................... 7.5 - Overige dingen: ............. 7 Tekst: ............................ 7.4 - Lettertype: .................... 7.5 - Plaatsing: ...................... 7.8 - Overige dingen: ............. 6.9 Originaliteit: .................. 7.7 - Stijl van Sig: .................. 8 - Vernieuwend: ................ 7.5 Algehele indruk: ............ 7.3 Eventuele bonus: ........... 0.1 Aantal sterren: .............. Eindresultaat: ................. 7.7 ____________________________________________________________________________De cijfers van de vette teksten zijn het gemiddelde voor het eindcijfer. De schuine teksten zijn het gemiddelde voor het desbetreffende onderwerp. Het gemiddelde dat bij de vette teksten staat kan iets afwijken van de schuine teksten.____________________________________________________________________________*** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. *** Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.