-Roy- Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Hallo, ik heb vandaag m'n eerste C4D-signature gemaakt. Ik vind hem zelf niet zo mooi, maar misschien hebben jullie tips hoe ik hem kan verbeteren. Bewerkt: 24 oktober 2006 door -Roy- Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Het kan niet je eerste zijn, je hebt bij een van mijn tut's ookal een outcome gepost.. En die tut was een c4d. Naja nu over op het commentaar. De c4d's vind iki niet zo mooi, het ziet er nogal raar uit namelijk. Het effect over de render ziet er wel goed uit, maar het past nniet bij de c4ds. een 5/10 Reageren
Crankeye Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Ik vind hem iets te 'cartoon'-achtig,, sorry: 6 Reageren
-Roy- Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Het kan niet je eerste zijn, je hebt bij een van mijn tut's ookal een outcome gepost.. En die tut was een c4d. Naja nu over op het commentaar. De c4d's vind iki niet zo mooi, het ziet er nogal raar uit namelijk. Het effect over de render ziet er wel goed uit, maar het past nniet bij de c4ds.een 5/10 O ja, sorry, die was ik vergeten. Bedankt voor je rate! Ik zal proberen er wat aan te doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.