Donald-Duck Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 weet iemand hoe je gebouwen in gta3 moet zetten met google sketchup, of kan dat niet en ben ik dom bezig Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 weet iemand hoe je gebouwen in gta3 moet zetten met google sketchup, of kan dat niet en ben ik dom bezig Volgens mij werkt Sketchup niet met .dff Je kan er wel 3D objecten mee maken en die ergens op de map in Google Earth poten. Maar ik heb het niet gecheckt Greetz, GTA Vice VIP Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 ok, maar weet iemand dan waar je 3dmax ofzo gratis kan downloaden Reageren
erterer0 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) 3ds max is niet gratis, maar gmax wel, ongeveer net zo handig en kost geen 3500 euro... De link ben ik vergeten Volgensmij www.turbosquid.com Oooh ja, met google sketchup kan dit niet, dit progamma kan geen .3d`s maken... Bewerkt: 24 oktober 2006 door erterer0 Reageren
nick11123 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 ok laten we maar beginnen met uitleggen Klik hier kan je 3ds max downloaden. zonder dat je hoeft te registreren enz. je kunt hem dan 30 dagen gebruiken en dan zal je hem moeten kopen of wat anders als eerste als je al op google sketchup verliefd ben (ik zelf raad je aan om met 3ds max models te maken) maar je wilt het liever met een sketchup program dan zou ik de normale Sketchup nemen want met goolge sketchup kan je namelijk geen 3ds max bestanden exporteren KLIK om Sketup te downloaden. dan heb je KAMs script,s nodig om een dff,s en Coll,s te maken die kan je Hier vinden dat is dan voor 3ds max. en Hier kan je tutorial,s vinden hoe je models ingame zet en andere dingen. jij zei dat je een model in Gta III wou doen maar zelf raad ik je het aan om in Gta Vice city of Sanandreas te doen, aangezien mijn Gta III een keer crashte toen ik maar één box ingame probeerde te zetten en Gta III is toch al zo oud ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb ik ga er van uit dat je een beginner bent Succes Reageren
Bradley H. Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Sketchup is niet echt een aanrader, de trial duurt maar 8 uur als ik het niet mis heb. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 3ds max is niet gratis, maar gmax wel, ongeveer net zo handig en kost geen 3500 euro...De link ben ik vergeten Volgensmij www.turbosquid.com maar moet je daar inloggen of kan je het ook downloaden zonder in te loggen Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 3ds max is niet gratis, maar gmax wel, ongeveer net zo handig en kost geen 3500 euro... De link ben ik vergeten Volgensmij www.turbosquid.com maar moet je daar inloggen of kan je het ook downloaden zonder in te loggen Je moet je eerst registreren om te kunnen downloaden en activeren. Vul ook een goed email adres is, want je krijg een registratiecode opgestuurd. Met je account kun je wel gelijk gebruik maken van alle functies op turbosquid Reageren
Puma Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Je kan ook Gmax gebruiken, dat is in principe hetzelfde als 3dsMax, alleen gebruikt het andere extensies. Je kan Gmax >HIER< downloaden. Als je het geïnstalleerd hebt, kun je DEZE geweldige tutorial van Uni gebruiken om het ingame te krijgen. Ik hoop dat het lukt, als je nog vragen hebt, gewoon ff een replytje!! Succes, Grtz Puma. Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 In verband met 3ds max en stuf, ik heb gezien dat versie 9 er van reeds enige tijd uit is. Heeft iemand deze al? Is er veel nieuws/verbetering dan versie 8? Maw, Is het de moeite om versie 9 te kopen? @basw6 --> Check je pm. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 ok thanks iedereen, mijn computer is heel raar aan het doen maar zodra gta weer wil opstarten ga ik kijken wat ik ga downloaden, desnoods op een andere pc in huis Reageren
Big-Bear Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik zal je toch als Advies Gamx of 3DS Max geven, haast alle modders op dit forum werken ermee, er zijn speciale scripts voor gemaakt, waarmee je Models ingame krijgt, veel gemakkelijker dan de oude manier. Tevens kan je veel betere Models maken in 3DS Max, dankzij de vele fincties, en de andere werkwijze dan met Sketchup. Helaas is 3DS Max wel een tikke moeilijker, maar als je er eenmaal mee kan werken, dan zul je gauw merken hoe beter dit progamma is. In dit Topic, kan je een link vinden, naar Gmax en 3DS Max, en wat andere progamma's. Neem een kijkje, en misschien vind je een progamma wat fijn werkt Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 7 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2006 waar kan je bij gmax de code zien die je nodig hebt om het op te starten Reageren
Wazuup Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Ik neem aan dat je Gmax op Turbosquid hebt gedownload en dat je daar dus ook registratiedata in heb gevuld. Hierbij heb je ook je email adres ingevuld. Naar dit email adres is een mailtje verstuurd met de activatiecode die je nodig hebt om Gmax op te kunnen starten. Kijk dus in de inbox van de desbetreffende email. Zit hij hier niet bij? Kijk dan ook goed in je spam/ongewenste email mappen, voor het geval dat je mail service het mailtje als spam aanzag. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 7 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2006 ok ik heb het al gevonden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.