Jump to content

Burning Desire Crasht

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik probeer nu al 2 weken Burning Desire uit te spelen, constant wanneer ik die Denise naar huis toebreng stapt ze uit haar auto en begint ze allerlei rare dingen uit te halen, ze gaat rondrennen over straat, probeert auto's te jatten etc.

Ik heb al verschillende soorten savegames geprobeerd om dit te fixen, maar telkens wanneer ik een gedownloade savegame probeer te spelen sluit het spel met de standaard Windows melding dat er een fout is opgetreden en of je een rapport wilt verzenden.

Kan iemand mij helpen met dit probleem?

alvast bedankt.

Geplaatst: (bewerkt)

Er zijn hier waarschijnlijk twee verschillende problemen.

De eerste is het probleem van Burning Desire. Deze is waarschijnlijk ontstaan door het gebruik van een cheat. Hoogst waarschijnlijk de Riot cheat, maar andere cheats die betrekkingen hebben op de pedestrians (voetgangers) kunnen hetzelfde effect geven. Het is mij wel eens gelukt door heel lang te wachten om die missie als nog te halen, maar dan kom je later in het spel op grotere problemen. het beste is om overnieuw te beginnen.

Het tweede probleem heeft waarschijnlijk met versies te maken. Je hebt of versie 1 of versie 2. Hier is wat meer informatie over de versies.

In Dit topic kun je savegames downloaden voor versie 2. In deze topic staan savegames voor versie 1.

Let wel op, als je gebruik maakt van mods kan het zijn dat zowel versie 1 als versie 2 crasht.

ps. welkom op het forum.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

Heb tijdens het spel wel cheats gebruikt, maar niet die. Dat weet ik 100% zeker, maar dan nog steeds is het vreemd dat het hele spel crasht als ik een savegame probeer te laden.

Geplaatst:

Ik denk niet dat het de cheats zijn die de missie voor hem onbehaalbaar maken, maar een glitch/bug die ervoor zorgt. Ik heb dit probleem namelijk wel eens eerder gehoord, je kon haar gewoon mee naar haar huis brengen maar ze wou haar huis dan niet in. Ik heb net voor je rond gezocht, en ik zie veel meer mensen met dit probleem. Nou was er iemand die zei: 'Neem haar mee uit eten.' Dat zou je kunnen proberen, stap met haar in een auto en ga na de Burger Shot bijvoorbeeld. Neem haar daarna weer mee naar huis. Ik garandeer je niet dat het werkt, ik heb het nog nooit uitgeprobeerd.

De 2e oplossing is simpel, dowload een savegame waar de missie gedaan is. Je bent dan in één klap van het gezeik af. »Hier« kan je missies downloaden voor Versie 2. En »hier« voor versie 1.

Note: Als je de zoekfunctie gebruikt hier op het forum, en je zoekt op de woorden Burning Desire, dan zie je op de 3e en 4e pagina veel mensen met dit probleem, mocht je tijd hebben check het eens. [Klik!]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...