kelvin1412 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) hehe ik wil een map maken bij mta maare bij veel mensen lopen de wegen schijn omhoog en zelfs zo / maar hoe krijg je de wegen omhoog??? weet iemand dt post het dan ff Tnx en nog wat als ik iets dowload bv een safe game voor gta sa en ik ga naar het programma toe dan staat er een klad blok teken in en geen wit teken zo als het hoord en dan kan ik hem dus ook niet in de game doen omdat het niet werkt met dat stomme kladblok teken:S weet jij hier ites van post het:P Bewerkt: 24 oktober 2006 door kelvin1412 Reageren
Velaro Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 hehe ik wil een map maken bij mta maare bij veel mensen lopen de wegen schijn omhoog en zelfs zo / maar hoe krijg je de wegen omhoog??? weet iemand dt post het dan ff Tnx en nog wat als ik iets dowload bv een safe game voor gta sa en ik ga naar het programma toe dan staat er een klad blok teken in en geen wit teken zo als het hoord en dan kan ik hem dus ook niet in de game doen omdat het niet werkt met dat stomme kladblok teken:S weet jij hier ites van post het:P Ik kan je in ieder geval een antwoord geven op de eerste vraag: Selecteer de weg die je omhoog wilt laten en houd CTRL ingedrukt, druk nu op pijltje omhoog en pijltje omlaag. Met home en de andere waarvan ik even de naam kwijt ben kan je de weg naar links of rechts kantelen. Bijde 2e vraag snap ik niet precies wat je bedoelt, maar als je savegame een kladblok-bestand is kan je het gewoon in je User Files zetten hoor. Reageren
kelvin1412 Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 nou heel erg bedankt in iedergevel en ik heb hier een foto van hoe het er uit ziet,,,het is namelijk op men andere forum kijk daar ff hier de link http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=36286 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.