RobertSA Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Wat is Chamilliatry fzo iets...Ik snap dat het iets met Chamillionaire te maken heeft, maar ik weet niet wat bovenstaande is? Reageren
HerrieM Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Als ik mij niet vergis is dat de titel van zijn cd. Het is niet echt mijn muzikale expertiese, maar hij probeert met die titel waarschijnlijk aan te geven dat de cd over zijn leven gaat. Bewerkt: 24 oktober 2006 door HerrieM Reageren
Ice Banana Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Chammilitary moet je vergelijken met G-unit...ik denk dat dan de aap uit de mouw komt Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) Chammilitary moet je vergelijken met G-unit...ik denk dat dan de aap uit de mouw komt Chamillitary is niks minder dan de platenlabel van Chamillionaire. Ik had deze link hierover gevonden. Wat G-Unit met Chamillionaire gemeen heeft is dat ze allebei een eigen platenlabel hebben. Bewerkt: 24 oktober 2006 door Colonel Cortez Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Chammilitary moet je vergelijken met G-unit...ik denk dat dan de aap uit de mouw komt Chamillitary is niks minder dan de platenlabel van Chamillionaire. Ik had deze link hierover gevonden. Wat G-Unit met Chamillionaire gemeen heeft is dat ze allebei een eigen platenlabel hebben. +Dat Cha ook in de clip ''Money In Da Bank'' van Lil'Scrappy en Young Buck (Allebei G-Unit South) zit, en Cha op 50's nieuwe album komt. Btw die shirts van Chamillitary zien er ook wel relaxt uit. (Zie ook in de Ridin' Video) Reageren
RobertSA Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Oke, bedankt iedr1 Ik vind die zwarte truien rlaxx. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.