Jump to content

Missie zero + driver school...

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is een savegame na photo opportunity maar ik moet alleen die van zero, die rode synatoge ding doe ik zelf...

Ik wou ook graag vragen of iemand ook voor me de driver school kan doen, minimaal alles brons... maar liefst zilver/goud..

Dankjewel, savegame is als bijlage toegevoegd.

O ja btw, cheaten mag ;)

GTASAsf4.b

Bewerkt: door gblolz

Back to school - Passed!

Ik en HerrieM hebben de Driving School zonder cheats en/of mod(ificatie)s behaald. In deze grote missie moet je diverse dingen behalen. Ik heb (bijna) alle missies gedaan, maar de laatste missie 'City Slicking' lukte me niet dus daarvoor heb ik het race monster HerrieM even opgeroepen zodat het nog behaald is graag speciale dank aan hem.

Air Raid - Passed!

Ik heb de missie: 'Air Raid' gehaald zonder cheats en/of mods. In deze missie ontmoet je Zero voor het eerst. Je moet eerst Zero's RC shop kopen en als je dat gedaan hebt krijg je een telefoon van Zero. Hij heeft een missie voor je. Je moet voor hem al de RC vliegtuigen neer schieten die de Rc shop proberen te bombarderen. Het is niet heel erg moeilijk, maar het zit hem in de strategie. Je moet zo snel mogelijk de dichtsbijzijnde proberen neer te halen als er een groepje in de verte aan komt hoef je die niet neer te schieten, maar ik zou voor de dichtsbijzijnde gaan. Die zijn uiteraard op dat moment nog echt het gevaarlijkst. Verder is het gewoon knallen en zorgen dat Zero's shop en zijn satelieten heel blijven. Burkley is een doorzetter dus het kan even duren voordat ze allemaal afgeknalt zijn, maar als het even mee zit is het binnen een paar minuten gedaan. Daarna is de missie gehaald en zet je veel stapvoet op de vaste grond.

Beloning: $3000,-

Suply Lines - Passed!

Ik heb de missie: 'Suply Lines' gehaald zonder cheats en/of mods. In deze missie moet je voor Zero een aantal couriers vermoorden, maar dit moet je wel met een klein Rc vliegtuig doen. Het is best lastig om jezelf met die vliegtuig te coördineren, maar met een klein beetje oefening moet het lukken. Ik heb mischien wel een tip waar je eventueel iets aan kan hebben. Zoals je waarschijnlijk al weet heeft het RC vliegtuig een Sproeikop waar kogels uitkomen deze kun je gebruiken om de couriers te vermoorden voor Zero. Een tip is dat je vlak achter ze moet gaan vliegen, want daardoor gaan de kogels in één rechte lijn naar de courier waarna deze met een vaart zal exploderen/overlijden. Ook nog een tip is om vooral te letten op de persoon die je moet vermoorden stapt hij af dan kun je het beste direct op hem vuren, want hij heeft ook wapens waarmee hij het RC vliegtuig kan vermoorden. Het vliegtuig loopt uiteraard op een brandstof die op kan raken, je moet daarom letten op de inhoud van de tank, als die leeg is zal het vliegtuig neerstorten met het resultaat dat het vliegtuig het niet overleeft.

Beloning: $5000,-

New Model Army - Passed!

Ik heb de missie: 'New Model Army' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet in deze missie Zero helpen in een Match tegen Burkley's. Het gaat hier om waré RC voertuigen op een daarvoor bestemde baan. Zero gaat in een Rc Bandit en jij moet met een Rc Goblin ervoor zorgen dat je alle obstakels die Burkley's op het parcour gooit verwijdert. Je moet een beetje behendigheid zien te krijgen in het verplaatsen van de objecten, maar het kleine helicoptertje werkt eigenlijk net zoals een gewone helicopter alleen hier heb je te maken met een kleiner voertuig. Er is niet echt een tip, maar ze zeggen wel eens oefening baart kunst en daarmee kun je dus tot een conslusie komen dat je gewoon even moet oefenen. Blijf rustig en zorg dat je binnen de tijd komt. Op een gegeven moment vraagt Zero je om de obstakels zoals een tank kapot te maken, dit doe je met een bom die je in de thuisbasis kan vinden ook moet je nog diverse zaken zoals een Brug vanuit de basis vervoeren. Tips heb ik niet echt voor deze missie, maar wel kan ik zeggen dat je gewoon wat moet oefenen. Mocht er toch nog iets wezen zeg het maar bijvoorbeeld als hij het niet doet. Verder wens ik je veel succes en plezier in de verdere verloop van het spel.

Beloning: $7000,-

Bewerkt: door SummerBase

Het echt dankjewel, sorry voor het late post maar echt dank je wel..

Bewerkt: door gblolz
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...