nick14 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Hey ik weet hoe ik auto´s in gta kan zetten, maar als ik dat doe, en dan mijn gta san andreas weer opstart en bij mijn gesavede games kijk en laad is hij op de helft en dan stopt hij ineens.. en dan loopt ook gelijk de computer vast.. weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen??? Groetjes Nick14 Reageren
Dx11 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 welkom op het forum, het is al laat dus ik denk dat je voor morgenochtend geen reactie meer krijgt, ik weet het niet ik heb sa op de xbox, ik raad je wel aan om dit in het san andreas hardware forum te plaatsen Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Inderdaad kan dit topic beter bij het modding hulp topic vragen. Heb je de auto met de img-tool geinstalleerd? Dan heb je waarschijnlijk een slechte mod gedownload. Ik raad je voor carmods de volgende sites aan. www.gtainside.de www.gtagaming.com www.grandtheftauto.fr (let dus wel op de groote van het bestand, sommige auto's zijn grotere bestanden als andere auto's. let er dus op dat je niet teveel in een keer download. Anders kan je san andreas helemaal vastlopen) veel succes, Pennywise p.s. Ik raad je alsnog aan dit topic te heropenen in het moddingforum. (Zie link bovenaan) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.