Melvis Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Ik heb nu gta san andreas 99,47% uitgespeelt maar ik kom niet verder en ik heb ALLES wat in die lijst van jullie staat al gedaan en ook al wel 100 x nagekeken maar egt ALLES heb ik, hoe kan dit wantik wil hem graag 100% hebben, ik heb hem op de Xbox, misschien komt het doordat ik die vriendin denise ofso heb vermoord maar dat lijkt me niet... plzz kan iemand me helpen ik heb hem al een paar maanden op 99,47% en wil hem 100%!! dank Reageren
Dx11 Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 misschien is de lijst niet compleet, ik zelf gebruik deze lijst die is zeker goed. Reageren
HerrieM Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 misschien komt het doordat ik die vriendin denise ofso heb vermoord maar dat lijkt me niet... Gezien je percentage moet je nog 1 onderdeel halen. Het vermoorden van je vriendin is zeker niet het probleem. Er zijn een aantal dingen die vaak over het hoofd worden gezien. Ga na of je in alle 3 Gyms de leider hebt verslagen, of je in alle 3 steden de courier missie hebt gedaan. Bedenk ook dat je van de freigt Train missie 2 levels moet voltooien. Dus als je die eenmaal hebt gedaan dat je de missie in de vrachttrein opnieuw moet activeren. Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 heb je wel alle savehousen gekocht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.