Jump to content

Bijna uit los santos, wat gaat er veranderen?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben nu aan het einde van los santos (nog 2 missies) op wiki staat dat je als je weg bent niks meer te zoeken hebt in los santos enz, ik vroeg me af hoe dit precies zit? kan je nog wel naar alles in los santos om bijv nieuwe wapens te halen? zijn je savehouses nog beschikbaar? dus, wat gaat er precies veranderen aan los santos als ik daar weg ben?

Geplaatst:

Volgens mij is er alleen qua missies niets meer te doen, maar je kan nog wel gewoon saven daar mocht je dat willen. Tevens is het merendeel van de door jou veroverde hoods weg.

Geplaatst:
Volgens mij is er alleen qua missies niets meer te doen, maar je kan nog wel gewoon saven daar mocht je dat willen. Tevens is het merendeel van de door jou veroverde hoods weg.
aangezien ik al me wapens kwijt zou zijn als ik wegben van los santos, kan ik wel terug om de wapens weer van hun vindplaatsen te halen en dan gewoon te gebruiken bij de badlands missies?
Geplaatst:

Ja, de door jou reeds veroverde gebieden zijn inderdaad weer in handen van vijandige gangs. Daarom is dat ook zonde van je kogels en je tijd om die gebieden aan het begin van het spel al te veroveren. Eventueel verkregen save-houses blijven beschikbaar, dus saven kan altijd nog in Los Santos. Ik zou er echter niet meer heengaan als het niet strikt noodzakelijk is. Alle gebieden zijn nu in handen van gangleden en ze zijn zéér agressief nu. Ze schieten onmiddellijk op jou en je voertuig en behalve wapens hoef je er eigenlijk ook niet te zijn. Er liggen trouwens ook wapens en armor in de badlands, dus wat dat betreft......succes met het spel verder en mocht je nog vragen hebben over een missie: je weet ons te vinden :D

Edit @hieronder: Nee, sommige van die wapens heb je daar inderdaad niet en krijg je pas weer als je in San Fierro bent. Dus 1 keertje terugrijden naar Los Santos is dan een oplossing natuurlijk.....maar op zich zou je het ook prima redden door wat wapens aan te schaffen in de Ammunation aldaar....links van je savepunt op het trailerpark ligt trouwens ook nog een prima wapen achter een stacaravan.....

Geplaatst:
Ja, de door jou reeds veroverde gebieden zijn inderdaad weer in handen van vijandige gangs. Daarom is dat ook zonde van je kogels en je tijd om die gebieden aan het begin van het spel al te veroveren. Eventueel verkregen save-houses blijven beschikbaar, dus saven kan altijd nog in Los Santos. Ik zou er echter niet meer heengaan als het niet strikt noodzakelijk is. Alle gebieden zijn nu in handen van gangleden en ze zijn zéér agressief nu. Ze schieten onmiddellijk op jou en je voertuig en behalve wapens hoef je er eigenlijk ook niet te zijn. Er liggen trouwens ook wapens en armor in de badlands, dus wat dat betreft......succes met het spel verder en mocht je nog vragen hebben over een missie: je weet ons te vinden :D
bedankt iig, maar de wapens die ik gebruik (brass knuckles, knife, silences 9mm, sawn-off shotgun, micro mp5, m4, sniper rifle en granedes) zijn "volgens mij" lang niet allemaal in de badlands te vinden, toch?
Geplaatst:

In de badlands zijn weldegelijk wapens te vinden of je gaat naar de ammunation daar kan je ook wapens kopen. Als je dan in San Fierro bent kan je alle wapens wel weer vinden.

Geplaatst:

dat klopt maar je kan ook een cheat gebruiken om aan wapens de komen maar

LET OP:als je bij het laaste level van losd santos bent en je heb die gehaald dan word je door de polizie aangehouden en dan brengen hun je naar de vorgende stad en als het filmpie is afgelopen heb je alleen maar nog een fototoestel

Geplaatst:

De Micro-MP5 die dichtbij je savehouse in Angel Pine ligt, zou ruim voldoende zijn om de storyline verder te spelen. Als je voordat je saved het pakt en na het saven, heb je al een 120 kogels. De eerste missies die je dan krijgt zijn te doen met deze aantal kogels. Eventueel kan je ook wel een Body Armor vinden in Angel Pine.

Dus in principe hoef je helemaal geen AmmuNation in of terug te rijden naar Los Santos... zoals Sheep al zei is het essentiele ook wel te vinden in Flint County en Whetstone.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...