Jump to content

San andreas helemaal kapot..

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een legale versie van het spel

Dit is wat ik heb gedaan

Ik start san andreas krijg ik die error met fouten opsporen, niet verzenden enzo

Ik maak de cd schoon met alcehol

Werkt niet

Ik leeg de san andreas map

instaleer opnieuw

doet hij weer niks :?

Toen ik fouten opsporen deed zei hij iets over een hot coffee mod ofzo

Geplaatst:

Het ligt waarschijnlijk aan de hot coffee mod de mod is verboden geworden en ik denk dat jij die op je pc had staan. Dus zou ik die verwijderen en dan kijken of het dan wel lukt.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is een naar en lastig probleem yvea0, maar het is vanaf hier moeilijk te zien wat je kan gaan doen, maar er zijn wel wat standaard mogelijk heden namelijk; Verwijder de GTA_SA.set in de map: 'Deze Computer > Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. Dat bestand zorgt ervoor dat je instellingen opgeslagen blijven en als je die verwijdert maakt het spel in de meeste gevallen direct weer een nieuwe aan. Maar zie je het direct als je het spel opstart? Of pas als je een savegame start, want als het over dat laatste gaat dan moet je even een andere versie aan nemen dat is ook vanwege de Hot Coffee mod ingevoert. Wil dit alles geen uitkomst bieden dan kun je het nog proberen met een register aanpassing, maar je kan voordat je dat gaat doen wel even de 'Hot Coffee Patch' downloaden en instaleren, welicht verhelpt het je probleem als hij dat niet doet dan gaan we er wel even naar kijken met een technische blik op je register, maar dat voor straks als het niet werkt. En zou je eventueel wat meer over het probleem kunnen zeggen: 'hoe jij denkt hoe het gebeurt is', 'wat je er denkt aan te kunnen doen' en noem dat soort vragen zelf maar op. Veel succes en ik hoop dat het je lukt om het te maken! :cya:

Edit: Probeer die patch dan...

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:
Dat is een naar en lastig probleem yvea0, maar het is vanaf hier moeilijk te zien wat je kan gaan doen, maar er zijn wel wat standaard mogelijk heden namelijk; Verwijder de GTA_SA.set in de map: 'Deze Computer > Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. Dat bestand zorgt ervoor dat je instellingen opgeslagen blijven en als je die verwijdert maakt het spel in de meeste gevallen direct weer een nieuwe aan. Maar zie je het direct als je het spel opstart? Of pas als je een savegame start, want als het over dat laatste gaat dan moet je even een andere versie aan nemen dat is ook vanwege de Hot Coffee mod ingevoert. Wil dit alles geen uitkomst bieden dan kun je het nog proberen met een register aanpassing, maar je kan voordat je dat gaat doen wel even de 'Hot Coffee Patch' downloaden en instaleren, welicht verhelpt het je probleem als hij dat niet doet dan gaan we er wel even naar kijken met een technische blik op je register, maar dat voor straks als het niet werkt. En zou je eventueel wat meer over het probleem kunnen zeggen: 'hoe jij denkt hoe het gebeurt is', 'wat je er denkt aan te kunnen doen' en noem dat soort vragen zelf maar op. Veel succes en ik hoop dat het je lukt om het te maken! :cya:

Als ik het spel opstart krijg ik de error,

Zover ik weet heb ik niets gedaan

hij deed het perfect,

Ik wou het spel starten en kreeg ik die error :?:-(

• 2 weken later...
Geplaatst:

misschien is je cd toch niet helemaal proper gemaakt.

wat je kan doen is:

- je cd helemaal herstellen. Ik denk dan aan vb. http://www.cd-herstel.be/

- een iso maken van je cd maar daar ga ik verder niet op in.

of je probleem aan de cd zelf ligt weet ik niet. Als je wat meer informatie geeft over de foutmelden enzo dan kunnen we mischien helpen.

Geplaatst:

ik denk toch echt dat er krassen op je CD zit

ik had kunnen zeggen om een No DVD crack erop te doen

maar je had hem al verwijdert dus dan kan het niet meer :)

Check effe je Disk of er dikke krassen op zitten.

En anders probeer je gewoon de dingen te doen die hierboven worden gezegt :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...