Hallo, Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 GTASAsf1.bHey wie kan me ff helpen het lukt niet wie kan ff alle missie doen van ut hele spel ik ben er zo slecht in ennuh het zou supper zijn als dat lukt ik hoop het wel ik bak er niks van van dat spel ik wil graag naar die andere eilanden enzo snappie nou veel suc6 en als het gelukt is alles te halen dan ben ik jullie meer dan dankbaaaaaaarr!!!!! groetjes Hallo,(anouk)(enuh ik h00p dat ik het g0ewd heb gedaan met die bijlage anders moeten jullie ut ff zegen) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Nou ik denk niet dat iemand hier alle missies gaat doen, je kan namelijk beter een 100% savegame downloaden. Daar zijn dan ook alle eilanden beschikbaar. Download »hier« een 100% savegame voor GTA SA. Na het downloaden het bestand eventueel uitpakken en in je GTA San Andreas User Files gooien, te vinden in de map Mijn Documenten. Reageren
Little Mister Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Pff je hebt er gewoon geen zin in. Wie kan er nou niet de eerste missie halen. SA is het makkelijkste spel van gta reeks man. Alles word gewoon helemaal uitgelegd. Waarom anders heb je dan het spel gekocht? Om door iemand anders te laten uitgespeeld worden of zo. Haha. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Little mister, Ga jij dan ff alle missies doen. Erg gezellig om voor iemand anders die je niet kent heel san andreas uit te gaan spelen. San andreas is trouwens niet de makkelijkste van de gtareeks. Misschien vind jij dat wel. maar hij staat bekend als moeilijkste. Omdat je zo veel mogenlijkheden hebt. Alles word gewoon helemaal uitgelegd, Ook bij vice city word alles uitgelegd, Ook bij gta 3, en bij alle andere reeksen. Als jij erg goed in san andreas hebt, betekend niet dat iedereen dat is. Ik vind het dus erg vervelend als je iemand hierom gaat uitlachen. (mods, stuur me maar een mail als je het hier mee oneens bent, moest het gewoon even kwijt) Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Inderdaad is de beleving of San Andreas moeilijk is ja of nee wisselend van persoon tot persoon. Ik heb bij San Andreas nog wel een paar missies gehad die ik echt tot vervelens toe heb moeten overdoen omdat het maar niet lukte. Aan de andere kant is het natuurlijk onzinnig dat iemand een save-game post met het verzoek om alle missies te gaan doen. Dan kan diegene beter gewoon een 100% downloaden hier en daarop gaan spelen. En mensen terechtwijzen kun je wellicht beter aan de crew overlaten, dan is het risico op een discussie ietsje minder tenminste. Of, zoals je zelf ook al aangeeft, PM gebruiken....... Reageren
Hallo, Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Inderdaad is de beleving of San Andreas moeilijk is ja of nee wisselend van persoon tot persoon. Ik heb bij San Andreas nog wel een paar missies gehad die ik echt tot vervelens toe heb moeten overdoen omdat het maar niet lukte. Aan de andere kant is het natuurlijk onzinnig dat iemand een save-game post met het verzoek om alle missies te gaan doen. Dan kan diegene beter gewoon een 100% downloaden hier en daarop gaan spelen. En mensen terechtwijzen kun je wellicht beter aan de crew overlaten, dan is het risico op een discussie ietsje minder tenminste. Of, zoals je zelf ook al aangeeft, PM gebruiken....... bij mij willen die 100%save games niet dan zegt ie van raport verzenden of niet verzenden ik heb er al een paar gedaan hoor ik ben nu bij die missie van freddy van og loc en bij die lowride missie maar het lukt me gwn niet='(kan iemand dan in de bijlage een savegame zetten 0fsow want bij mij zegt ie dat ( rapport verzenden-rapport niet verzenden) GTASAsf1.b Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Inderdaad is de beleving of San Andreas moeilijk is ja of nee wisselend van persoon tot persoon. Ik heb bij San Andreas nog wel een paar missies gehad die ik echt tot vervelens toe heb moeten overdoen omdat het maar niet lukte. Aan de andere kant is het natuurlijk onzinnig dat iemand een save-game post met het verzoek om alle missies te gaan doen. Dan kan diegene beter gewoon een 100% downloaden hier en daarop gaan spelen. En mensen terechtwijzen kun je wellicht beter aan de crew overlaten, dan is het risico op een discussie ietsje minder tenminste. Of, zoals je zelf ook al aangeeft, PM gebruiken....... bij mij willen die 100%save games niet dan zegt ie van raport verzenden of niet verzenden ik heb er al een paar gedaan hoor ik ben nu bij die missie van freddy van og loc en bij die lowride missie maar het lukt me gwn niet='(kan iemand dan in de bijlage een savegame zetten 0fsow want bij mij zegt ie dat ( rapport verzenden-rapport niet verzenden) Waarschijnlijk heb je dan te veel bestanden in je bijlagen staan. Bovenaan je scherm staat mijn instelingen. Als je hier naartoe linkt, krijg je een lijst met je recente bijlagen. Deze beheer je, door er af en toe wat te verwijderen. Doe je dit niet, zal je op een moment geen bijlagen meer kunnen uploaden in je post. Reageren
Velaro Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Dan denk ik dat ik weet waarom die niet werken, je hebt waarschijnlijk V2 van het spel. Je kan dan wel deze (Met veel dank aan Summerbase, Matthijs en Typhoon) savegame gebruiken. Open de RAR file met dit programma en zet de savegame in de map 'GTA San Andreas User Files', te vinden in jouw documenten-map. Veel plezier ! Reageren
Bling Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) Waarschijnlijk heb je dan te veel bestanden in je bijlagen staan. Zijn bijlage kunnen nooit al vol zijn na twee berichten met twee savegames gepost te hebben op dit forum. Hij heeft het over een foutmelding die San Andreas geeft als hij een gedownloade savegame wilt laden. De voornamelijkste reden voor deze fout is dat je de verkeerde versie hebt. Ik heb even naar je eerste savegame gekeken en daaruit bleek dat jij versie 1.0 hebt. In onze download database heeft Dizzee een 100% savegame geplaatst voor versie 1.0. Deze savegame kun je hier downloaden, veel succes ermee! Bewerkt: 25 oktober 2006 door Bling Reageren
Hallo, Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 GTASAsf1.bdie had ik al een keer gedaan maar hij wou nog niet open ik vind het raar en heel erg jammer kan mischien een van jullie er 1 in me bijlage plaatsen of kan dat niet die van dizzee die heb ik al een kere gedaan ik denk dat iik nu die ander ga proberen ik snap niks van die winrar :s ik ben niet zo handig met dat soort dingenGTASAsf1.b moet ik nu gwn gta op starten..? ik heb hem gedownload en ik de map gezet onder ''gta san andreas usr files die map weet je en daar staat ie nu en wat moet ik nu doen er staat weer ''rapport verzenden''of niet verzenden='( er staan nog 2 in save games meot ik die verwijderen mischien er staat een gta_sa.set in en een GTASAsf1.b die staat er in plus die ene die ik net hem gedownload Ik weer net meer wat ik moet doen ik ben hulpeloos Reageren
Bling Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 De savegames die momenteel in jouw 'User Files' map staat hoef je niet te verwijderen hoor, tenzij de pc ernaar vraagt of je ze wilt vervangen voor een savegame die je in je 'User Files' wilt zetten. In dit topic wordt ook gevraagd om een 100% savegame voor versie 2.0 van San Andreas. Probeer die savegame eens uit en als die het niet doen dan kun je deze savegame van versie 1.0 even proberen. Als het goed is moet één van deze twee het wel doen, de eerste is voor versie 2.0 en de tweede is voor versie 1.0. Je hebt bij deze savegames geen last van Winrar, je kunt ze gelijk in de 'San Andreas User Files' map zetten. Laat het maar weten als het gelukt is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.