Hallo, Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 wie kan me helpen ik kan geen save game in me gta krijgen heel vreemd, dan download ik hem en dan staat er vervolgens dit: ''rapport verzenden''en''Rapport nier verzenden'' En dan kan ik hem niet meer spelen en dan moet ik hem unistallen. Wie kan me helpen Of wie kan er een save game in mijn bijlage zetten alvast bedankt GTASAsf1.b Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) Zoals al eerder in een ander topic vermeld was door velaro. Je zult een V2 versie van san andreas hebben. Ik ga het topic niet na-papegaaien. Daarom is Hier de link. Onderaan staat wat je moet doen. Succes! pennywise Bewerkt: 25 oktober 2006 door Pennywise-The-Clown Reageren
Hallo, Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 die heb ik gedaan maar nu zegt ie weer ''rapport verzenden''of niet verzenden ik weet niet wat ik moet ik ben hulpeloos-.-'' er staan nog 2 save games in de map er staan in GTASAsf1.b en end-of-the-line.rar meot ik die GTASAsf1 verwijderen of niet Reageren
HerrieM Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) Nee, je zult eerst end-of-the-line.rar moeten uitpakken met Winrar. Het is namelijk een ingepakt bestand. Dit is dus nog geen savegame. Als je hem uitpakt, moet er een bestand komen die lijkt op GTASAsf1 Het getal kan varieren van 1 tot 8. Bewerkt: 25 oktober 2006 door HerrieM Reageren
Hallo, Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 gelukkig denk al gelukkig kunnen jullie me helpen maar moet ik ook die andere GTASAsf1 verwijderen huh ik snap ut niet wat een moeilijk programma kan iemand me helpen Reageren
HerrieM Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) Hoe heet het bestand dat uit de ingepakte betsand end-of-the-line.rar kwam? als deze er GTASAsf1(2) zo uit ziet, dan moet je eerst GTASAsf1 verwijderen en daarna de naam van GTASAsf1(2) veranderen in GTASAsf1 Ziet het uitgepakte bestand er uit als GTASAsf2 GTASAsf3 ... GTASAsf8 Dan is er geen probleem. Dan moet je je spel oipstarten en de nieuwe savegame laden. Deze zal in de laadscherm in GTA SA hoogst waarschijnlijk de naam End of the Line hebben er staat in winrar een map nu die heet end-of-the-line moet ik hem nu gwn openen Ja deze moet je met behulp van winrar uitpakken. Rechtermuisknop op het bestand en dan klikken op hier uitpakken of extract here. Bewerkt: 25 oktober 2006 door HerrieM Reageren
Hallo, Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 er staat in winrar een map nu die heet end-of-the-line moet ik hem nu gwn openen Reageren
Velaro Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 er staat in winrar een map nu die heet end-of-the-line moet ik hem nu gwn openen Open de RAR, wat je al gedaan hebt en druk met rechtermuisknop op het GTASAsf1.b bestand. Druk nu op 'Extract to' en selecteer mijn documenten, en neem nu de GTA San Andreas User Files map. Druk nu op 'ja' om het te verwisselen met de andere savegame en je zal kunnen spelen. Ik heb ook wat screens gemaakt, dus ik denk dat het nu zeker zal lukken ! Reageren
Hallo, Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 ik heb hem nog niet geinstaleerd ik zal het nu ffkes doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.