gta_sucker Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Weet iemand precies waar de monstertruck staat en niet van ik denk dat hij hier 'staat'. ik wil ff duidelijk antwoord met een goede kaart. alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) bij fallen tree in san fierro daar is een brug daar rechts onder in een park waar een brommer een auto en een monstertruck staat Bewerkt: 7 november 2004 door gta-SA fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 ik haal hem op een andere plaats. als je van LS naar mount chilliad rijd, neem je de zuidelijkste weg. dan kom je bij een trailerpark en als je daar wacht dan staat er meestal savonds een 4X4 monstertruck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BAZ Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 k heb em nog steeds niet gevonden Dus volgens jullie moet ie tussen Easter Bay Chemicals en Fallen Tree zijn in dat park,maar k zie daar niks!!!!! : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_sucker Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Ik zlef kan hem ook niet vinden er staat tog een hek omheen waar je doorheen kan rijden. en staat hij dan in het midden van dat park of ergens naast een caravan! :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Oosten van LS, dan ga je niet de snelweg op, maar gewoon ernaast, dan kijk je naar je rechter kant en zie je allemaal caravans en daarnaast een Monster.. Zo bijzonder vind ik 'm niet echt, maar wel leuk om over die auto's heen te walzen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 ja naast een caravan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.