BangBros Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) Is het ook mischien bekend of GTAVCS populairder is dan LCS want als je op het forum kijkt hoeveel berichten wel niet over GTAVCS Bewerkt: 25 oktober 2006 door GTAPROF1
BigM Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Het is niet echt oficieel of hij populairder is dan liberty city stories al kun je wel al merken aan alles wat er over gta vcs gepost is dat hij wel heel erg populair is Maar of hij pupulairder is .is nog de vraag
BangBros Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Heeft er mischien iemand een foto van Sam Houser van Rockstargames ?
Rayman800 Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Vind je hem een leuke kerel ofzo?
Proximitus Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 ik heb er hier een kunnen vinden, anders tik je het gewoon in bij google en dan afbeeldingen, dan zal je ook vast wel wat vinden
Matiscus Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 We kunnen natuurlijk nog niet weten of VCS populairder zal zijn dan LCS, het spel is tenslotte nog niet uitgekomen. Ik denk dat het aantal topics/posts even gelijk is... Ik herinner me vorig jaar nog de tijd dat LCS ging uitkomen. Dan waren erook allerlei topic's net gelijk deze. Dus ik denk niet dat het veel verschil zal uitmaken. Verder zie ik het nut niet echt in van dit topic. Daarom gooi ik hier maar een slotje op. Niet eens met een slotje? ---> Stuur mij een PB.
VforV Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Ik denk dat Vice City Stories wel meer kopers zal lokken dan Liberty City Stories. Dus in zekere zin kan je wel zeggen dat VCS populairder zal zijn dan LCS. GTA Vice City op zich is bij het grote publiek, na GTA San Andreas, de populairste GTA. Dit komt vooral omdat Rockstar Vice City een leuke sfeer en een warme stadsomgeving gegeven heeft. De meesten vinden Liberty City maar niets omdat de stad zo somber en donker is. Iedere GTA heeft zijn eigen sfeer. GTA III heeft een donkere maffiasfeer, Vice City een zonnige sfeer, San Andreas een hiphop/rappers sfeer. Dat VCS nu al zo'n succes is, komt waarschijnlijk door de vele verbeteringen en vernieuwingen die Rockstar al vrijgegeven heeft. LCS was eigenijk een soort test, waarmee Rockstar de mogelijkheden van de PSP kon aftasten. Dankzij LCS is men erin geslaagd veel verbeteringen in VCS aan te brengen, t.o.v. LCS. Bij LCS was alles nieuw. De PSP was nieuw, en het was Rockstar's eerste 3D view handheld game, net zoals GTA III een soort voorproef was van GTA Vice City. GTA III is namelijk de eerste 3D view GTA, waarbij de PS2 en het 3D view ook volledig nieuw waren in de GTA geschiedenis.
Recommended Posts