Jump to content

Nightvision gogles in de badlands.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik kan het dus echt niet vinden, ookniet dmv de wiki kaart dus kan iemand misschien een screen maken van de excacte vindplaats?

Bewerkt: door Delanoll
Deze heb ik uit deze post van MegaMaggot

plaatje

ik ben op precies dezelfde plek maar bij mij ligt het er niet :? Bewerkt: door Delanoll
Geplaatst:

daar spawnd hij vanzelf later in het spel ik weet niet precies waneer volgens mij na end of the line zeg me waneer ik het verkeerd heb

Geplaatst:
daar spawnd hij vanzelf later in het spel ik weet niet precies waneer volgens mij na end of the line zeg me waneer ik het verkeerd heb
volgens wikigta moet hij er altijd zijn (oranje bolletje)
Geplaatst:
volgens wikigta moet hij er altijd zijn (oranje bolletje)

tja dan is dat denk ik een foutje want ik kon hem toen ik bezig was met badlands daar ook niet vinden

Geplaatst:

Heej heb je hier al is gekeken. Dat is bij die grote schotel, die weet je vast wel te vinden bij die sand king.

Toevallig wist ik het, en hoop dat het dan gaat lukken.

nightvisionbrilvm9.png

Geplaatst:
Heej heb je hier al is gekeken. Dat is bij die grote schotel, die weet je vast wel te vinden bij die sand king.

Toevallig wist ik het, en hoop dat het dan gaat lukken.

nightvisionbrilvm9.png

de schotel heet "the big ear"

en hij kan daar volgens mij nog niet komen...

Dat zijn Thermal Goggles, Blackwolf. Zoals dit kaartje aangeeft liggen die inderdaad onder andere onder de 'Big Ear'. Helaas gaat dit topic over de Nightvision Goggles en is dat dus niet echt van toepassing.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:
Dat zijn Thermal Goggles, Blackwolf. Zoals dit kaartje aangeeft liggen die inderdaad onder andere onder de 'Big Ear'. Helaas gaat dit topic over de Nightvision Goggles en is dat dus niet echt van toepassing.

sorry, dacht dat het Nightvision Goggles waren :bonk:

Geplaatst:
tis heel raar, ik ben net dmv cheats naar die sandking gegaan, en wat blijkt, die goglles liggen er ook niet :N

Dan zal je toch eerst alle missies moeten halen ben ik bang :-(

• 3 weken later...
Geplaatst:

je heb een warmtezoeker en nachtkijker in madd dogs mansion.

gewoon ff rondlope, het jammere ervan is dat je ze niet alle 2 mee kan nemen.

greetz ThaDcc

Geplaatst:
je heb een warmtezoeker en nachtkijker in madd dogs mansion.

gewoon ff rondlope, het jammere ervan is dat je ze niet alle 2 mee kan nemen.

greetz ThaDcc

ik ben pas in san fierro dus dat gaat nog heel lang duren... :bonk:
Geplaatst:

Kun je niet gewoon van SF naar LS gaan en gaan kijken of je het kunt vinden in Madd Dog's Mansion of is deze na het vertrek naar Badlands dicht?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...