.Timothy Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Ik ben met gray imports bezig maar waar staat die motor eigenlijk? Ik kan hem dus nergens vinden. Zou iemand mij willen helpen. Alvast bedankt, VWO-er Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) Dat zou je jezelf wel af kunnen vragen inderdaad, maar als je door de hele loods bent gegaan zal daar achter ergens en Caddy staan ga daar in zitten en volg de persoon die je uiteindelijk moet vermoorden. Je zult ergens bij de ingang (waar je er dus ook in ging) een motor zien staan. Daarnaast ligt er volgens mij een AK-47 waarmee je de persoon die je moet vermoorden zo mooi van achteren kan volgen en kan vermoorden. Het is niet zo moeilijk, maar als je die motor door een bug niet hebt dan moet iemand anders die missie even voor je halen in het 'Savegame aanvraag forum'. Bewerkt: 25 oktober 2006 door SummerBase Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) ik nog een kleine tip: als je dan naar buiten gaat om die rus te achtervolgen hoef je niet echt de motor te pakken maar je kan ook daarvoor schieten (doden) op hem en niets aantrekke van die bewakers (zo doe ik het toch ) Bewerkt: 25 oktober 2006 door MASTERMIND Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 ooh hier ik snap het of niet. :$ Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Het is al gelukt dus er kan een op En er hoeft niet meer gereageerd te worden hoor Bewerkt: 26 oktober 2006 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.