Jump to content

2vragen

Recommended Posts

Geplaatst:

at gebeurt er als je denis haar balkje vol hebt, en wat als het leeg is?

En hoe kan ik snel en makkelijk aan geld geraen zonder missies???

Geplaatst:

met denise krijg je als et goed s een pak en daar krijg je respect mee en als ie leeg s ( had ik tenminste ) toen was e uit

en om makkelijk aan geld te kome gewoon mensen neermaaien of cheate

Geplaatst:

k thx, tis gwn een mengeling van alles, the sims hot date komt er dan ook al aan te pas :puh: maar scheaten doe ik niet, en als ik mensen dood hebben ze nooit veel geld bij, nog geen 100$

Geplaatst:

dan dood je niet 1 mens maar een stuk of 200 en dan heb je wel geld :puh:

( je kan dan het beste demper gebruiken want dan komt bijna nooit politie achter je aan tenzij hij je ziet :D )

Geplaatst:

Voor geld: Track Betting (heb er 5 miljoen mee verdient :)) Of Pimps neerschiete, die hebbe meestal iets van 2000,- bij zich.. Je herkent ze makkelijk: Ze zijn zwart, zwarte kleren en een zwarte hoed ;)

Geplaatst:
Voor geld: Track Betting (heb er 5 miljoen mee verdient :)) Of Pimps neerschiete, die hebbe meestal iets van 2000,- bij zich.. Je herkent ze makkelijk: Ze zijn zwart, zwarte kleren en een zwarte hoed ;)

het rara is zie haast nooit die pimps? weet iemand in welk gebied ze rond dwalen?

Geplaatst:
Voor geld: Track Betting (heb er 5 miljoen mee verdient  :)) Of Pimps neerschiete, die hebbe meestal iets van 2000,- bij zich.. Je herkent ze makkelijk: Ze zijn zwart, zwarte kleren en een zwarte hoed ;)

het rara is zie haast nooit die pimps? weet iemand in welk gebied ze rond dwalen?

:lol: Naast je huis.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...