Jump to content

tram

gta-san-andreas-lover1000

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

De trams niet, maar de treinen wel.

Edit: Volgens mij kom je trams niet eens in

Bewerkt: door Ar

Nee een tram kan je niet stelen. Trammen rijden rond in San fierro en zijn net zoals de politie helikopters niet bestuurbaar. Wel kan je een trein stelen. Doe dit gewoon bij een station , is net zo leuk als een tram. Wat je wel kan proberen is met een Jetpack op het dak van de Tram te landen en dan zou je kunnen zeggen dat je met de tram reist... :cya:

@Mania-92 : Ja dat klopt hij is inderdaad bestuurbaar maar de gene die in de lucht zweven als je een wanted level hebt die niet.

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:
Nee een tram kan je niet stelen. Trammen rijden rond in San fierro en zijn net zoals de politie helikopters niet bestuurbaar. Wel kan je een trein stelen. Doe dit gewoon bij een station , is net zo leuk als een tram. Wat je wel kan proberen is met een Jetpack op het dak van de Tram te landen en dan zou je kunnen zeggen dat je met de tram reist... :cya:

Ik wil hier even op reageren met het bericht dat je wel de politiehelikopter kunt besturen! Namelijk de Police Maverick.

Ik heb een leuke tip: Pak een minigun en een jetpack, land op een tram, en dan kan je heel leuk drive by's doen. :)

Bewerkt: door CenMan
Geplaatst:
Nee een tram kan je niet stelen. Trammen rijden rond in San fierro en zijn net zoals de politie helikopters niet bestuurbaar.

@Mania-92 : Ja dat klopt hij is inderdaad bestuurbaar maar de gene die in de lucht zweven als je een wanted level hebt die niet.

Police Mavericks zijn wel degelijk bestuurbaar. Alleen moet je erin slagen om er één (die je achtervolgd bij Wanted Level 3+) te pakken te krijgen. Je kan deze Helikopters namelijk gewoon neerhalen met een Rocket Launcher of Heat Seaking Rocket Launcher. Als het een fake zou zijn, zou hij in de grond zakken ofzo, zoals in GTA III, GTA Vice City en GTA Liberty City Stories.

Je kan helaas ook niet reizen met de tram. Je kan niet meereizen en je kan ook zelf geen trams stelen en besturen. Hopelijk doen ze dit wel in GTA San Andreas Stories (als die ooit zou komen :puh:).

Geplaatst:

Er bestaat wel een mod om in een Tram te kunnen, maar dan kun je hem helaas niet besturen.

En je moet er dan op het goeie moment in springen.

Geplaatst:

Nee echt grappig ik laat me altijd voorduwen door een tram! dan stap ik in een auto en dan ga ik een stukkie rijden! maar halverwege stopt die tram met rijden. egt grappig

Geplaatst:

Nee een tram kan je niet stelen. Trammen rijden rond in San fierro en zijn net zoals de politie helikopters niet bestuurbaar.

Police Mavericks zijn wel degelijk bestuurbaar. Alleen moet je erin slagen om er één (die je achtervolgd bij Wanted Level 3+) te pakken te krijgen. Je kan deze Helikopters namelijk gewoon neerhalen met een Rocket Launcher of Heat Seaking Rocket Launcher. Als het een fake zou zijn, zou hij in de grond zakken ofzo, zoals in GTA III, GTA Vice City en GTA Liberty City Stories.

Je kan helaas ook niet reizen met de tram. Je kan niet meereizen en je kan ook zelf geen trams stelen en besturen. Hopelijk doen ze dit wel in GTA San Andreas Stories (als die ooit zou komen :puh:).

Maar er staat er toch een op het dak van LSPD-gebouw?

• 8 maanden later...
Geplaatst:
Voor in een tram te kunnen zitten is wel een mod voor.

maar besturen helaas niet.

waar kan je die mod dowmloaden ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...