Dynamic Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Hoi Leden en hoger, Ik zoek de Fraps Unlimited versie zonder geluid. Maar helaas is de oude database van Gtagames verwijderd. Op de fraps site heb ik gekeken maar geen resultaat. Kan iemand mij een prachtige link geven? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Hier staat de nieuwste versie van fraps unlimetid. Ik weet niet of deze zonder geluid is. Anders is er erg veel info over te vinden op Deze site. Google brengt natuurlijk ook nog een hoop opties. Ik heb gezocht naar de versie die je zocht, maar niet heel duidelijk kunnen vinden. Misschien brengt de homepage van Fraps nog een uitkomst: fraps.com Succes verder, Gr Pennywise Reageren
Advancegta Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) Via jouw link kom ik uit op de homepage van Tweakers.net Pennywise-The-Clown. Ik heb even gegoogled op Fraps unlimited no sound maar kon hier niks op vinden. Ik raad je aan eens op www.fraps.com te kijken om de recentste versie te kunnen downloaden. Hier download je de op dit moment recentste versie van Fraps. Op mijn bijgesloten plaatje zie je Fraps in actie. Kijk hierbij naar het onderdeel 'Movies' (Het derde frame) Linksonderin staat hier een optie genaamd Record Sound. Als je deze uitschakeld word er dus geen geluid opgenomen. Veel plezier met Fraps Bewerkt: 25 oktober 2006 door Advancegta Reageren
Jarno Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 AdvanceGTA... Hij bedoeld een oudere versie van Fraps waarbij je oneindig kon opnemen (En volgens mij ook geen reclame was) alleen was er geen geluid. Reageren
Dynamic Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Ja, Ik bedoel wat jarno bedoelt. Hij stond altijd in de Gtagames database. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Deze heb ik op mijn computer staan. Is is unlimited en zo te zien kan hij geen geluid opnemen. Het is versie 1.9D. Plaatje: Succes ermee! Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.