Dx11 Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Ik ben net in de badlands beland, en ik dacht laat ik eens kijken hoever ik omhoog kan, maar wat blijkt, ik kan helemaal san fierro in, er staan nergens borden en ik krijg ook geen politie achter me aan. Hoort dit zo? of is dit een goede bug, ik ben er iniedergeval blij mee Reageren
cheizz Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 niks aan de hand geen bug is normaal heeft iedereen hoor Reageren
Dx11 Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 niks aan de hand geen bug is normaal heeft iedereen hoor gaaf weer een hoop nieuws te verkennen dan... Reageren
356 Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 huh als ik dat had geweten..., waarom kan je daar eigenlijk wel meteen naar toe en naar las venturas niet Reageren
Moonbeam Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) Je moet eerst meer missies voltooien voordat je naar LV kan, 356 Ps: je kan er niet "Meteen" heen, hoor :S Bewerkt: 25 oktober 2006 door Moonbeam Reageren
Dx11 Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 huh als ik dat had geweten..., waarom kan je daar eigenlijk wel meteen naar toe en naarlas venturas niet misschien als je san fierro heb uitgespeeld dat je ook gelijk naar las venturas kan? denk het wel. ik denk gewoon dat ze alleen de badlands te klein en saai vonden om je tot alleen dat te beperken in de tijd dat je daar bent... Reageren
Svenie Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) Las Venturas wordt tegelijk beschikbaar met de Dessert. De missie Yay Ka-Boom-Boom geeft dus toegang tot Las Venturas. Nog even doorspelen dus! Edit: Je kan Las Venturas nog niet betreden als je net toegang hebt tot San Fiero. Zoals jullie wel weten, heeft er zich recent een aardbeving in SF voorgedaan. Om instortinggevaar te verkomen, hebben ze waarschijnlijk de bruggen afgesloten. En natuurlijk is Tenpenny er nog. Hij zal net zoals in het begin van het spel willen dat je het volgende gebied niet kunt betreden, omdat hij je nog nodig heeft om enkele vuile zaakjes voor hem op te knapen. Voorbeelden zijn de missies 555 WE TIP , en de missie Snail Trail . Bewerkt: 25 oktober 2006 door Svenie Reageren
Moonbeam Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) misschien als je san fierro heb uitgespeeld dat je ook gelijk naar las venturas kan? denk het wel. ik denk gewoon dat ze alleen de badlands te klein en saai vonden om je tot alleen dat te beperken in de tijd dat je daar bent... Klopt als beslag in de mixer! Hoewel je waarschijnlijk niet eerder dan dat de missies bevelen naar SF gaat omdat je er dan niet veel kan Bewerkt: 25 oktober 2006 door Moonbeam Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.