GTA Fanaat Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Hey, Ik weet niet of het nu hier geplaats moet worden of in het Computer Talk Forum. Maar ik doe het maar even hier.. Ik heb laatst Scarface: The World Is Yours gekocht, en nu heb ik hem geinstalleerd en alles, maar ik krijg zwart beeld als ik hem opstart. Ik hoor wel geluid enz. maar het beeld is helemaal Zwart. Ik denk niet dat het aan mijn Videokaart ligt want ik heb nog wel een best goede Videokaart namelijk een GeForce 6600. Ik weet verder niet waar het aan kan liggen, kan iemand mij helpen met deze fout? Alvast bedankt! Reageren
Rullez Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Ik denk dan dat je hem moet verwijderen en opnieuw moet instaleren. Doet hij het dan niet Kan je 2 dingen doen:Ga terug naar de winkel:Kijk of er iets mis is met je computer. Reageren
Damos Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Er is denk ik wat mis met je 3d kaart of audio kaart waardoor de game niet kan draaien op je pc. Kijk eens of je pc voldoet aan de voorwaarden. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Ik kan andere spellen wel doen, dus daar ligt het denk ik niet aan. Ik heb het spel al eens opnieuw geinstalleerd, maar helaas helpt dit niks Reageren
SamShine Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Ik kan andere spellen wel doen, dus daar ligt het denk ik niet aan.Ik heb het spel al eens opnieuw geinstalleerd, maar helaas helpt dit niks Het gaat niet om andere spellen maar om de systeemeisen , als je Tetris en Doom I zonder problemen kan draaien betekend het niet gelijk dat je Call of Duty II zonder problemen kan spelen . Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Euh, daar ligt het niet aan, want ik kan Fifa 07 spelen, Just Cause, GTA SA en noem maar op. Dus hij moet ook gewoon ScarFace kunnen spelen, want het zijn bijna allemaal de zelfde systeemeisen. Reageren
libertycitypc Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 ik heb dit probleem weet iemand wat ik moet doen Sorry, but license date has expired. Please contact the software provider to update the software or extend the license. Reageren
gammie_ Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Euh, daar ligt het niet aan, want ik kan Fifa 07 spelen, Just Cause, GTA SA en noem maar op.Dus hij moet ook gewoon ScarFace kunnen spelen, want het zijn bijna allemaal de zelfde systeemeisen. Dit hoort inderdaad in het Computer Talk Forum>Software. Ik raad je aan je driver van je video kaart te update . Wekrt dat ook niet zou ik het niet weten want als je pc ook Gta Sa en Just Cause aan kan moet hij Scarface ook gewoon aan kunnen! Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Libertycitypc. Ik kan je helpen. ftp://ftp.sierra.com/pub/vug/scarface/upd...ate_uk_1001.exe Ga daar eens naar toe en download het. Dan doet i-het. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.