Vincenzo Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Dit is hem: Graag ratings en tips om hem te verbeteren. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) Leuke sig. Alleen jammer dat je een 1d en een 3d plaatje hebt genomen. Ik vind dit wat minder goed passen, Wel weer erg leuk dat ze allebij zwaaien. 7.5/10 Edit: TAV het bericht hieronder... Ik heb natuurlijk het volledige plaatje bekeken. Maar het was me niet opgevallen dat hij juichde, ik dacht dat hij zwaaide Bewerkt: 25 oktober 2006 door Pennywise-The-Clown Reageren
Vincenzo Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Eigenlijk zwaait Mario niet, hij juichtte. Maar dat zie je alleen in het volledige plaatje. Bedankt voor de rating! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Leuke Signature hoor De plaatjes passen natuurlijk ook goed bij elkaar, en je achtergrond is erg leuk en vrolijk Goed gedaan. Ik geef je een 8.0 Reageren
tiesto Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 grappig gemaakt.. maar zet voortaan iets grotere neer verder is ie wel vet hoor 8/10 Reageren
Crankeye Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Grappige Achtergrond hoor Veel leuke kleuren gebruikt, maar zoals Pennywise al zei is het toch jammer dat je een 2D en 3D plaatje hebt genomen... 7/10 [offtopic] 2D flippie [/offtopic] Reageren
.Antonio Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 hmmm, gaat wel... Ik vind het opzich wel goed gedaan Maar ook weer niet om zo van te zeggen van: WOOW 7.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.