Jump to content

New signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Kun je me vertellen wat de effects zijn? het ziet er voor mij uit als een normaal plaatje, alleen de text niet...

Geplaatst:

Moet er dan altijd effect in zitten? Het gaat er toch ook om hoe jij hem vindt?

Je kan hem ook gewoon raten hoe je hem verder vindt.

Geplaatst:
Moet er dan altijd effect in zitten? Het gaat er toch ook om hoe jij hem vindt?

Je kan hem ook gewoon raten hoe je hem verder vindt.

Nu lijkt het dat je er niks aan hebt gedaan behalve de Tekst.

Geplaatst:

Vind hem ook niet echt geslaagd :N , het is echt alleen maar een plaatje, en ja er moet wel een effect inzitten als je met photoshop werkt.

Geplaatst:

Ik vind hem eigenlijk best wel mooi om aan te zien!! Ook al zit er weinig effecten in verwerkt, dat maakt helemaal niets uit, want hij straalt iets uit wat ik mooi vind! Je lettertype vind ik erg mooi en goed in je signature verwerkt!

TIP:

Ik zou de auto en de babe samenvoegen en dan duplicaten en dan even gaan smugden(wat naar buiten) en dan spatter eroverheen doen en dan de orginele erboven op zetten dat maakt het in iedergeval al wat mooier lijkt me!! En misschien kan je Links onder nog een bord plaatsen met Stop erop, want daar is het aardig leeg!!

Ik geef je voor deze signature een 7,4/10

KING ROOM

Geplaatst:

Je vind het alleen een rate omdat hij een voldoende geeft :t Maar nu over de sig ik vind hem ook niet bijzonder er de tekst kan ook beter dus 4/10.

Geplaatst:

Het is jammer van die kwaliteit. Als .gif op te slaan hoeft geen probleem te zijn, maar bij deze sig verpest de lage kwaliteit het een beetje. Die auto+vrouw is wel mooi, alleen met wat Filters zou het wat leuker en mooier zijn. Verder is de achtergrond wat leeg. Je had je render(s) wat meer kunnen centreren of wat effecten kunnen toevoegen. Wat smudgen zoals Room al zei of wat C4D renders en/of filters. Je tekst is wel leuk, alleen de lettertype vind ik niet zo mooi.

Conclusie: je sig is zo slecht nog niet. Maar ik vind hem niet echt geslaagd.

51%

Geplaatst:

Nee, idd niet heel mooi, er is zo weinig aan gedaan. En wat je eraan gedaan hebt vind ik nieteens heel mooi, gewoon een gradient overlay, stroke en outerglow, beetje standaard... dus ik geef het een 3/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...