$NeoSyp$ Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Hallo mensen, ik had een vraag. Kun je de voorman, die je moet begraven in de missie "Deconstruction", later nog ergens zien rondlopen? Deze heb ik namelijk nodig voor CSI: San Fierro. Dank! Reageren
Ringo Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) nee, hij is volgens mij echt helemaal dood, maar mss een andere bouwvakker gebruiken?? Bewerkt: 25 oktober 2006 door Ringo Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) Volgensmij is dit gewoon een van de ped's die je in san andreas ziet rondlopen. Bewerkt: 25 oktober 2006 door Pennywise-The-Clown Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) ja, maar waar loopt die. want ik zie diezelfde ped nergens lopen... PS: ik bedoel natuurlijk een ped die er zo uit ziet, ik snap ook wel dat die voorman dood is... Bewerkt: 25 oktober 2006 door $NeoSyp$ Reageren
SWYV Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 jij kan dit aanpassen met bestand pedgrp.DAT in map data (jij hebt de dff naam eerst nodig (aldus te zoeken met ped editor) Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 jij kan dit aanpassen met bestand pedgrp.DAT in map data (jij hebt de dff naam eerst nodig (aldus te zoeken met ped editor) en waarmee is dat bestand te openen? Reageren
Dx11 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 jij kan dit aanpassen met bestand pedgrp.DAT in map data (jij hebt de dff naam eerst nodig (aldus te zoeken met ped editor) en waarmee is dat bestand te openen? met kladblok. Reageren
SWYV Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 ja, maar hij had gisteren al gevraagd op MSN dus is het al opgelost alleen ziet hij die ped niet ingame Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.