.Timothy Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Hallo mensen, ik heb een vraagje; is er ook iets om je savegame naar V1 te veranderen, ik zit er nl. aan te denken om SA multiplayer te downloaden...... Ik had hem al gedownload maar kwam erachter dat je V1 moest hebben i.p.v. V2 die ik dus heb...... En dan heb ik dus ook een downgrade nodig voor het spel . Alvast bedankt. Reageren
Velaro Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Hallo mensen,ik heb een vraagje; is er ook iets om je savegame naar V1 te veranderen, ik zit er nl. aan te denken om SA multiplayer te downloaden...... Ik had hem al gedownload maar kwam erachter dat je V1 moest hebben i.p.v. V2 die ik dus heb...... En dan heb ik dus ook een downgrade nodig voor het spel . Alvast bedankt. Er bestaat zo'n patch, maar je zal je huidige savegames niet meer kunnen gebruiken. Je kan er wel een downloaden uit het topic in het Savegame Aanvraag Forum, en die dan gebruiken. Kleren en geld zullen anders zijn, maar jij kan dit naar wensen aanpassen. De patch kan je hier downloaden, en de installatie wijst zichzelf uit. Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Ik kan jouw wel helpen met het downgraden van je San Andreas, want het is namelijk helemaal niet moeilijk. Maar je moet het er wel bij nemen dat je huidige Savegame niet meer werkt en alleen weer werkt als je bestanden van Versie2 weer terug zet ik heb het over de twee bestanden : 'Main.scm' en 'Script.img'. Deze twee bestanden tonen aan welke versie je hebt. Ik heb alle twee de versie's voor het behalen van de savegames en ik heb ze ook in de bijlage gepost en deze blijven een aantal weken erin staan. Zodat als het mis gaat je altijd nog terug kan gaan. Uiteraard moet je met een 'Main.scm' en 'Script.img' versie 1 ook een nieuwe savegame beginnen, maar je kunt wel fijn online spelen en dat wil jij graag uit je post op te maken. Dus maak een back-up van deze bestanden je kan ze overgens vinden in de volgende map: 'Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Daar moet je de bestanden dus neer plaatsen. Als dit overgens niet werkt dan kan je ook de Patch gebruiken hij is wel voor MTA, of hij ook werkt bij Sa-mp dat weet ik niet. Klik 'hier' om deze patch te downloaden. Ik wens je veel succes en mocht het niet werken dan kan ik je altijd nog helpen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Beste Summerbase, wat houdt wat nou in eigenlijk? Ik heb het dan over jouw bijlages en die patch. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.