Jump to content

Grand Tani Islands (GTI)

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de GTI gedownload vanaf het mooie, vernieuwde forum.

Maar wanneer ik deze wil opstarten krijg ik een foutmelding na het laden het maakt niet uit of ik een new game of een load game opstart.

Mijn PC vraagt of ik een rapport wil verzenden of niet wil verzenden.

Wat doe ik fout en moet ik het rapport wel of niet verzenden?

Alvast bedankt,

Ar.

Geplaatst:

Maar wanneer ik deze wil opstarten krijg ik een foutmelding na het laden het maakt niet uit of ik een new game of een load game opstart.

Alvast bedankt,

Ar.

rapport verzenden heeft geen enkel nut, alleen als je een blauw scherm ofz krijgt dan wel. misschien had je al een andere mod geinstalleerd toen je gti installeerde? als ik jou was zou ik san andreas even overnieuw schoon installeren en daarna nogmaals gti installeren, succes!
Geplaatst:

Alvast bedankt,

Ar.

rapport verzenden heeft geen enkel nut, alleen als je een blauw scherm ofz krijgt dan wel. misschien had je al een andere mod geinstalleerd toen je gti installeerde? als ik jou was zou ik san andreas even overnieuw schoon installeren en daarna nogmaals gti installeren, succes!

Blauw bureaublad bedoel je?

Die heb ik al een tijdje, maar ik zal eerst SA verwijderen van mijn harde schijf en dan herinstalleren.

Geplaatst:

Heb je wel de mapcleaner over heen gehaald ?

heb je versie 2 van Sanandreas ?

heb je mods geinstalleerd ?

mischien zal deze vragen wel helpen :)

als je mods heb zal ik effe Gta Sanandreas opnieuw installeren :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Alvast bedankt,

Ar.

Blauw bureaublad bedoel je?

Die heb ik al een tijdje, maar ik zal eerst SA verwijderen van mijn harde schijf en dan herinstalleren.

nee geen blauw bureaublad, je kan een blauw scherm krijgen met in witte letters een foutmelding (dit is niet in windows), lijkt een beetje op dos maar dan blauw, als je dat hebt gehad kan je daarna beter wel rapport verzenden want dan zal je een oplossing via microsoft krijgen maar bij alle anderen afsluitfouten heeft het geen enkel nut om het te verzenden je zal zien dat er niks gebeurd als het verzonden is, bij dat blauwe scherm dus wel, dan krijg je gelijk een oplossing.

(overigens: dat blauwe scherm komt zelden voor, je moet je pc echt heel flink laten vastlopen om dat te veroorzaken)

Bewerkt: door Delanoll
Geplaatst:

Je kan beter Myriad Islands downloaden en installeren. Hierin zit Grand Tani Islands (Deze 2 modificaties zijn een tijdje geleden gefuseerd). Er zijn nog geen missies maar wel 4 eilanden (Incl. die van GTI).

Geplaatst:

Ik heb 2 verklaringen, die je kan gebruiken indien je Myriad Islands er toch niet bij zou willen:

Oftewel heb je versie 2, en moet je dus downgraden aangezien je op versie 2 niet kan modden of iets dergelijks. Dan heb je GTA San Andreas gekocht vorig jaar rond September. Download en installeer patch en installeer GTI opnieuw.

--

Het kan ook dat je per abuis een stap vergeten bent een misschien niet de readme hebt gelezen. Open opnieuw het bestand (ZIP of RAR, ben ik vergeten) en voer de stappen uit precies zoals hier. Deze readme is heel uitgebreid, en heeft screens dus zal het je nu wel lukken. Veel plezier ! :Y

Geplaatst:

Je moet versie 1 van GTA San Andreas hebben als je die niet hebt moet je hem eventjes Downgraden.

Zo had ik het gedaan.

Eerst instaleer je Grand Tani Islands.

Doe daarna het werk met de Map Cleaner.

En daarna instaleer je weer Grand Tani Islands.

Dan lukt het echt.

Maar je moet zeker weten versie 1 hebben anders laad hij niet meer dan de helft veder.

En je kan GTA San Andreas van versie 2 naar versie 1 Downgraden in dit topic in Ruurd31 zijn post.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry357627

Veel succes.

Geplaatst: (bewerkt)

(overigens: dat blauwe scherm komt zelden voor, je moet je pc echt heel flink laten vastlopen om dat te veroorzaken)

Kan het zo erg dan???

Bewerkt: door Ar
Geplaatst:

Kan het zo erg dan???

jazeker, als je echt 10 programmas te gelijk openhebt en dan van je pc verwacht dattie met alt+tab alles tegelijk gewoon kan draaien, is er een goeie kans dat je een blauw scherm krijgt, heb het zelf 2x gehad in 5 jaar.
Geplaatst:

Misschien dat ik tijdens het downloaden iets teveel doe, ik zal zeker jullie tips opvolgen en proberen om GTI op te starten.

Ik dank u allen. :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...