Pablo Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) mischien is dit een spoiler maar ik kom echt niet verder. bij het vliegtuigkerkhof. je word door die oude hippie naar de militaire basis gebracht ( area 69 ) je krijgt een snipergun daarmee moet je de soldaten doodschieten. zijn hier mischien TIPS voor??????? ik kom echt niet verder <_< leuk dat iedereen dit leest, maar jammer dat niemand tips heb Bewerkt: 7 november 2004 door Pablo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
knepman Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 je moet eerst alle lichten in de torens uitschieten en dan gewoon iedereen dood schieten die je tegen komt als je slim bent doe je dat met een m4 of een silenced pistool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djago Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) ***spoiler*** als het een spoiler is ff duidelijk in je topic aan geven... ***spoiler in het lichtblauw dus moeilijk te lezen als je het niet wilt lezen *** als je die basis in gaat schiet de guards in de torens met je silence neer dan de verlichting met silence ga dan naar die garagedeur daarnaast zit een ventilatieschacht die je kapot kan schieten doe dat dan ook... en je kan naar binnen binnen gewoon iedereen verrot met je m4 knallen ect ect dan moet het wel lukken Bewerkt: 7 november 2004 door Djago Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 bedankt Djago maar ik wist niet of dit wel of niet een spoiler was dus heb ik maar ????? achter gezet. B) het is me gelukt met me silencer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.