MegaPilot Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 (bewerkt) Je moet gewoon zelf een beetje aan de handling kloten. Dat maakt het juist leuker Doe het simpel en leer met de Dodo vliegen... Het is kinderspel MegaPilot. Bewerkt: 1 september 2008 door MegaPilot Reageren
Hackman Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Er waren een paar mensen die een filmpje hebben gemaakt om het te leren alleen ik weet die niet meer te vinden, helaas. Verder is een Dodo niet handig om te vliegen maar het kan wel eens heel leuk zijn en je kan ermee op bijzondere plekken komen waar je normaal nooit zou kunnen komen! Een poging waard zou ik zeggen... Reageren
Bling Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Voor de discussie over het wel of niet kunnen vliegen met de Dodo, zijn we hier niet op de juiste plaats. Daar kan in dit topic verder over gepraat worden, omdat dat topic speciaal is aangemaakt voor tips omtrent het vliegen met de Dodo. Reageren
dn_mathias Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 kan je in een vlieger vliegen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 (bewerkt) Ja, je kan met de Dodo vliegen. Deze staat op Francis International Airport. Vliegen met de Dodo is in het begin zéér lastig, maar als je deze tutorial eens goed doorleest, dan zal je het na een paar keer proberen vast wel kunnen. De Dodo vind je dus op Francis International Airport, specifiek: hier. Het is een leuk vliegtuigje en je kunt er mee naar locaties vliegen zoals: Ghost Town, een plaats in het Noorden waar namen op de radar komen te staan, noem maar op. De andere vliegtuigen die op Francis International Airport staan, zijn niet toegankelijk, dit zijn slechts objecten. Succes hé! Overigens heeft de Dodo in deze missie lange vleugels, klik hier om er meer info over te hebben. Bewerkt: 4 november 2008 door MegaPilot Reageren
Kratod Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 en als ie in ghost town bent en je stapt uit ofje alnd eerst en stapt uit wat gebeurd er dan, ga je dan dood? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 en als ie in ghost town bent en je stapt uit ofje alnd eerst en stapt uitwat gebeurd er dan, ga je dan dood? Ja, want Claud kan niet zwemmen en de Ghost Town is niet solid waardoor je in het water valt . Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 en als ie in ghost town bent en je stapt uit ofje alnd eerst en stapt uitwat gebeurd er dan, ga je dan dood? Ja, want Claud kan niet zwemmen en de Ghost Town is niet solid waardoor je in het water valt . Er zijn wel een paar stukken die solid zijn maar het is niet zo handig om daar met een dodo op te landen omdat het kort is Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 (bewerkt) Ik ben op de een of andere manier te laag, (gebouwen staan in de weg), en ik kan niet omhoog gaan, want daarvoor moet ik omhoog indrukken en wordt hij onbestuurbaar. Edit: Lukt het me wel, dan vlieg ik in zo'n gebouw zonder dak, en dna kom ik er niet meer uit. Bewerkt: 24 november 2009 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.