eggie123 Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 neej maar een water vliegtuig is leuk :angry: <_< je kan nergen landen jah in het water dan wel maar jah :blink: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 dat boeit me nog niet zo veel, in VC kan je ook op de straat landen hoor maar all1 niet meer opstijgen, maar ik gebruik dan meestal een heli Reageren
eggie123 Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Geplaatst: 23 november 2004 daar schiet je niks mee op er is een vliegveld voor nop kun je niks mee bij III heb je boten voor water vliegveld wordt benut enzo maar VC vliegveld voor de sier :blink: Reageren
gta3speler Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 (bewerkt) Ik heb een andere goeie truc. open met microsoft word in de map data handlling.cfg.verhoog lijst N %O 100keer zo hoog bij de dodo. nu gaat die veel harder. ga naar de landingsbaan (heel langzaam anderes vlieg je meteen) en hou heel even ded knop in dat je naar beneden gaat. ga nu naar boven en hou hem recht. zo gepiept. ja dat lukt Bewerkt: 14 januari 2005 door gta3speler Reageren
the_ostrich Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 Het is moeilijk, je moet een tikje num6 indrukken.Hier vlieg ik dit heb ik vandaag gedaan: haha jij bent goed Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 R* heeft nie express de dod korte vleugels gegeven die dingen bestaan in het echt ook. dat heet "clipped wing" daarom stuurt hij zo moeilijk. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) Ik bak er niets van. Mijn record staat op 2 seconden. Ik heb wat geprutst met NUM6 ,Pijltje Î en andere toetsen en toen vloog ik "per ongeluk" 2 seconden. Maar oefening baart kunst. Wie weet... EDIT: Nu lukt het wel een beetje. Ik stijg op als ik die vonken zie en druk dan op NUM6. Dan moest ik 1 minuut af en toe NUM6 wat tikjes geven maar dan zak ik weer en dan kom ik niet meer omhoog. Weet iemand nu wat het probleem is? Bewerkt: 22 augustus 2005 door flitskikker Reageren
jory Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 als ik pijltje naar onder in druk remt de dodo :blink: :huh: je moet ook niet het pijltje naar onder drukken bij mij is dat num 6 suc9 Reageren
Damos Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 omhoog is dacht ik 8 omlaag 6 naar links is 4 en naar rechts denk ik 2 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Ik ben FIA aan het verkennen en stap in die Dodo, maar hoe moet ik daarmee vliegen?? Ik denk als ik een tijdje blijf rijden stijgt ie wel op maar er gebeurt niks, ik snap er geen hol van Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Het is heel moeilijk om er mee te vliegen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 waarom bestaat ie dan Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) Gebruik de volgende keer alsjeblieft de zoekfunctie, want hier zijn al heel veel topics over. Bijvoorbeeld dit topic. Bewerkt: 24 november 2005 door NandroDavids Reageren
bjorntju Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 ik gaa michien morgen GTA 3 kopen maar ik heb een par vraagjes: 1.ik heb gelezen dat auto's kunnen vliegen maar is daar ene specialen code voor? vant op www.gtagames.nl bij cheats stond die code er niet bij(of bn ik nu blind?) 2.ik heb gelezen dat de dodo heel k*t te besturen is is dan echt zo? of kan je met een proggamma dat michien aanpassen zo ja: hoe alvast bedankt bjorntju Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) 1) Volgens mij heb je goed ziende ogen, want ik zie ze ook niet staan op WiKiGTA.org. Er zijn in San Andreas en Vice City wel zulke cheats. 2) Ik heb net even gevlogen, ik kwam maar niet in de lucht. Als je eenmal in de lucht bent is het volgens mij niet heel erg moeilijk. Veel oefenen dus Ruurd31.. @Ikkes: Die cheat zag ik ook staan, maar dan vliegt hij toch niet? Bewerkt: 1 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.