nick11123 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 bedankt!!!!!! maar welke toetsen kun je allemaal gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 NUMPAD: 6, 9 en de pijltjestoetsen < en > voor bochten (dat gaat ook lastig) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 numpad dat zit zeker op een joystick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 numpad dat zit zeker op een joystick Dat zijn de cijfers rechts op je toetsenbord! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Dit is het numpad: EDIT: Mark B. was me voor. Bewerkt: 21 april 2006 door flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 Gaat het eigenlijk makkelijker met een joystick? Die Dodo lijkt mij te zwaar, hij stijgt met moeite op, op de landingsbaan raak ik op het einde wat omhoog en dan snel terug naar omlaag in het water . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 mooi het is gelukt mijn hoogste record is 9 sec het lukt nog niet zo goed maar oefening baart kunst nou weet ik tenminste wat voor toesten ik moest gebruiken want ik dacht altijd dat het met een joystick moest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scooter Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 eyz, het is toch niet mogelijk om met de dodo zolang te vliegen als je wil? i.v.m. de korte vleugels? mij is het nooit langer gelukt dan 32 sec. of moet je erg voorzichtig opstijgen, en met steeds dezelfde snelheid omhoog gaan? ik heb het in iedergeval niet onder de knie. (ik vond GTAIII nog ergens in een kastje..ik was het weer eens gaan spelen.) grtz, Cesar SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 Hoe kun je goed leren vliegen met de dodo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 Op GTA III heb je helaas geen vliegschool waar je een beetje kennis kunt maken met vliegtuigen en er ook een beetje mee kan leren vliegen. De snelste manier om in een Dodo te leren vliegen in GTA III is dus gewoon door te oefenen, te oefenen en nog eens te oefenen. Hoe vaker je met de Dodo vliegt, hoe beter je wordt, dat is met alle dingen zo. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) OK, ik zal het proberen! --------------------------- Mijn persoonlijke record is nu 8 seconden, dus het begint erop te lijken Bewerkt: 18 juli 2006 door TcT MafIosO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brammymaster Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2006 Kan iemand me helpen ? ik weet niet hoe ik oet vliegen met de dodo! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Stel eerst dit zo in: (Bij options, controller options, redefine controls). turret up = T turret down = V turret left = F turret right = G Doe dan dit: Ga op een van de 2 banen staan, de schuine is beter omdat je dan niet recht op de gebouwen van staunton af gaat. Houd V in Geef gas (pijltje omhoog) Zie je vonken onder het voorwiel laat dan V los het vliegtuig stijgt nu snel op Druk nu in kleine schokjes op V om het vliegtuig recht te krijgen Sturen kan soms met F en G of soms met pijltjes links en rechts. Druk NOOIT op T of pijltje naar beneden. (tenzij je graag wil stunten of neerstorten). Vlieg niet over unique stunts heen want dan is de camera klote tot je land of neerstort. SUCCES! Je kan het ook anders instellen maar dit is wel het fijnst je kan dan makkelijk met rechts gas geven en met links de dodo besturen. Bewerkt: 19 augustus 2006 door Delanoll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brammymaster Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2006 Stel eerst dit zo in: (Bij options, controller options, redefine controls).turret up = T turret down = V turret left = F turret right = G Doe dan dit: Ga op een van de 2 banen staan, de schuine is beter omdat je dan niet recht op de gebouwen van staunton af gaat. Houd V in Geef gas (pijltje omhoog) Zie je vonken onder het voorwiel laat dan V los het vliegtuig stijgt nu snel op Druk nu in kleine schokjes op V om het vliegtuig recht te krijgen Sturen kan soms met F en G of soms met pijltjes links en rechts. Druk NOOIT op T of pijltje naar beneden. (tenzij je graag wil stunten of neerstorten). Vlieg niet over unique stunts heen want dan is de camera klote tot je land of neerstort. SUCCES! Je kan het ook anders instellen maar dit is wel het fijnst je kan dan makkelijk met rechts gas geven en met links de dodo besturen. lukt het p die manier ook om naar de legerbasis te vliegen? ( boven op die kapotte brug ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2006 Stel eerst dit zo in: (Bij options, controller options, redefine controls). turret up = T turret down = V turret left = F turret right = G Doe dan dit: Ga op een van de 2 banen staan, de schuine is beter omdat je dan niet recht op de gebouwen van staunton af gaat. Houd V in Geef gas (pijltje omhoog) Zie je vonken onder het voorwiel laat dan V los het vliegtuig stijgt nu snel op Druk nu in kleine schokjes op V om het vliegtuig recht te krijgen Sturen kan soms met F en G of soms met pijltjes links en rechts. Druk NOOIT op T of pijltje naar beneden. (tenzij je graag wil stunten of neerstorten). Vlieg niet over unique stunts heen want dan is de camera klote tot je land of neerstort. SUCCES! Je kan het ook anders instellen maar dit is wel het fijnst je kan dan makkelijk met rechts gas geven en met links de dodo besturen. lukt het p die manier ook om naar de legerbasis te vliegen? ( boven op die kapotte brug ) er is geen legerbasis in gta3, alleen die bij 1armigge phil, maarja waar je ook heen wil dat kan allemaal zo want zo kan je gwoon vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.