Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal! Ik heb een nieuwe signature gemaakt. Zouden jullie hem misschien willen raten en/of tips geven? Alvast bedankt.

Geplaatst:

Dit lijkt wel een beetje op de uitkijk van een vis, die net op de verkeerde plek zwemt als Claude (hoofdpersoon van GTAIII) in het water duikt.

Ik weet niet of dit idd je bedoeling was, maar hij lijkt erg veel op Claude. Ik vind de sig verder erg mooi.

Ook de text staat er zoals altijd bij jou, erg goed op.

8/10 :klap:

Geplaatst: (bewerkt)
Dit lijkt wel een beetje op de uitkijk van een vis, die net op de verkeerde plek zwemt als Claude (hoofdpersoon van GTAIII) in het water duikt.

Ik weet niet of dit idd je bedoeling was, maar hij lijkt erg veel op Claude. Ik vind de sig verder erg mooi.

Ook de text staat er zoals altijd bij jou, erg goed op.

8/10 :klap:

Bedankt voor je reactie. _O_ Het effect lijkt er inderdaad wel op. Maar het is niet Claude, het is de personage van Just Cause. Ik weet niet meer hoe hij heet. :clown:

Edit: Dit is het origineel:

Preview_Just_Cause_2.jpg

Bewerkt: door -Roy-
Geplaatst:

Hey,

Ik vind dat je mooie effecten gebruikt, maar je gebruikt ze verkeerd.

Ik zal niet echt raten maar gewoon wat verbeteringen zeggen. Ik weet dat jij toch al wat met PS overweg kan dus ga ik niet echt heel uitgebreid de stappen uitleggen. ;)

Eerst en vooral vind ik dat je de render veel te klein maakt ten op zichte van je hele sig. Zo wordt het wat saai vind ik ondanks je mooie effecten dat je erin hebt gestoken.

Ook is de sig (vooral de render) wat te donker. Het past beter bij jouw effecten voor een felle, lichte, uitspringende render, achtergrond te hebben. Je kan dit verbeteren door een lichteffect erin te steken. Dit doe je zo:

Eerst maak je een nieuwe layer aan (CTRL+ALT+SHIFT+N), doe dan IMAGE -> APPLY IMAGE. Ga dan naar FILTER -> RENDER -> LIGHTNING EFFECTS, dan kies je iets dat mooi is. Laat vooral de render eruit springen, maar niet overbelicht! En maak de achtergrond ook niet té zwart. Ook kan je de render er nog meer laten uitspringen door het gebruik van C4D renders. Deze kan je downloaden in verschillende site's :

ChaosGFX Je moet wel 25 posts hebben. Dus even spammen dus :sst: .

GameRenders

Verder verwijs ik je door naar Google.

----

Heb nu even geen tijd meer voor wat meer tips, omdat ik moet stoppen. Ik geef jou siggie een 7.8/10

Ondakns de mooie effecten zijn er wel wat minpuntjes, maar die zijn er nodig voor beter te worden.

_O_:klap: KUTGW :klap:_O_

Geplaatst:

Bedankt voor je comment Jon-asses! Hier heb ik wat aan. Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd de signature wat meer te belichten. Zie hieronder het resultaat:

Before:

after:

Ik zie nu net dat ik de border vergeten ben. Die moet je er dan maar even bij denken. (-;

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind hem echt toppie :bier:

Ik geef je een 9,1

p.S. welke effects heb je gebruikt? IK WIL ZE OOK GEBRUIKEN!!!!!!

Bewerkt: door Crankeye
Geplaatst:

Ik vind hem niet echt geslaagd, omdat je echt veel te veel effecten hebt gebruikt, dus volgende keer zou ik een beetje minderen hiermee. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...