Jump to content

[WIP] Peugeot 206 Tuned

Recommended Posts

Geplaatst:

Na een weekje afzien. Is het me toch eindelijk gelukt, een model uit NFS U2 halen en geconverteert naar SA. Dit model is wel nog WIP. Dit was maar een test om te kijken of hij werkt ingame. Je kan nog verwachten aan het model:

- Spoilers

- Andere Rims

- Nieuw interieur

- ICE system in de koffer

- Nog betere textures

- Betere reflecties

Screenshots:

20601yu1.th.jpg 20602rd1.th.jpg 20603ko1.th.jpg

Ik zou eventueel graag even jullie mening horen of het model en ook eventueel wat beter kan. Maar denk eraan het model is WIP. Ook wil ik DaBeast bedanken, met het helpen van men model goed ingame te krijgen.

Matiscus.

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Matiscus

12

• Puma

8

• noedel

3

• SWYV

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik blijf erbij, je bent iemand die zeer goed kan modellen ;)

Als je alles nog gaat voltooien wat er in je lijstje staat, dan wordt dit denk ik een van mijn favo autotjes in mijn San Andreas :D

Peugeot is namelijk altijd al mooi geweest ja :puh:

Als ik een score geef dan geef ik je nu al een dikke 9/10 !!

Greetzzz, en verwittig als hij af is ;)

Geplaatst:

Dat ziet er strak uit, alleen is de grootte van die velen een beetje lachwekkend (sorry als je dat verkeerd opvat :bier: )... maar als je nieuwe velgen maakt enzo komt dat dik in orde... ik neem aan de je da auto ook nog een stukje gaat verlagen? En voor welke auto ga je 'm maken... ook nog met bodykits en paintjobs?

Geplaatst:
Dat ziet er strak uit, alleen is de grootte van die velen een beetje lachwekkend (sorry als je dat verkeerd opvat :bier: )... maar als je nieuwe velgen maakt enzo komt dat dik in orde... ik neem aan de je da auto ook nog een stukje gaat verlagen? En voor welke auto ga je 'm maken... ook nog met bodykits en paintjobs?

Inderdaad er klopt nog iets niet met de velgen. Ik had er ook Rims uit NFS opgestoken maar die waren niet echt goed gelukt. Daarom heb ik maar even standaard rims van SA erop geplaatst. De auto wordt inderdaad nog verlaagd. Voor de moment vervangt hij de Blista Compact. Maar ik denk dat ik een ander slachtoffer ga zoeken. :puh:

Bedankt allemaal voor de goeide complimenten.

Geplaatst:

Je zou de Flash kunnen doen... die heeft ook een beetje dezelfde vorm, aantal deuren, aantal 'persoonplaatsen'... en dan kun je ook meteen nieuwe bodykits, uitlaten, hoods en paintjobs adden (als je dat toevallig van plan bent:))

Succes, Grtz Puma.

Geplaatst:

inderdaad, een strak bakkie. Alleen zou je nog wat meer afwerking in de (grote)

van de wielen kunnen steken. Als je kleinere wielen maakt kun je hem ook

wat lager zetten. _O_

Geplaatst:

Hier heb ik even een update voor jullie. De koffer en dak spoiler is toegevoegd. Ik heb hem ingestelt als "extra" dus je gaat modellen zien met spoilers en modellen zonder spoilers. Bovendien van ik de modellen zonder spoilers niet echt mooi. Dus ik denk dat ik later de spoilers nog vast zet aan de koffer. Ook heb ik hem op de goede grote gescaalt. Zo passen de wielen veel beter in de wielkassen. Op dit model zit al een verlaging. Dus ik denk dat de wielen goed zijn... Eventuele reacties en opmerkingen kan altijd. ;)

Screens:

updatespoileriy1.th.jpg updatespoiler2my7.th.jpg updatespoiler3tw6.th.jpg updatespoiler4dn9.th.jpg

Matiscus.

Geplaatst: (bewerkt)

Kritiek:

- Te grote wielen

- Geen dak spoilertje

- Erg egaal van kleur

Voor de rest:

Erg netjes, maar probeer wat aan die kritiek puntjes te doen. :klap:

Edit

Had je laatste screen niet gezien... Alle kritiek puntjes zijn verbeterd zo te zien. _O_

Bewerkt: door MrKooKie
Geplaatst:

Eindelijk iemand die mijn lievelingsauto moddeleerd (ookal heb ik er niks aan :N ) :klap: . Ik vind dat je hem heel erg op de detail van de echte Peugot 206 hebt gericht. Daarbij komt ook nog dat hij getuned is waardoor hij nog mooier word! KUTGW!

Geplaatst:
Eindelijk iemand die mijn lievelingsauto moddeleerd (ookal heb ik er niks aan :N ) :klap: . Ik vind dat je hem heel erg op de detail van de echte Peugot 206 hebt gericht. Daarbij komt ook nog dat hij getuned is waardoor hij nog mooier word! KUTGW!

Je hebt er wel iets aan... als hij namelijk nog wat meer is afgewerkt, komt er een download naar men mod te staan. ;)

Ik heb hier nog even een updateje. De wielen zitten nou op de goede plaats, en de andere reflectie is toegevoegd. ;)

Geplaatst:

Hey Matiscus,

Zeker niet slecht gedaan hoor, hij ziet er al heel mooi uit, en het is ook mooi dat je hem uit NFS hebt kunnen halen :Y

Ik hoop dat hij snel af zou zijn, het ziet er gewoon toppie uit :Y:tu:

Geplaatst:

Hoi, leuk idee om een wagen uit nfs te converten, en leuk dat het ook aardig lukt toe nu toe. Bij de laatste screen krijg ik eindelijk ook een beetje het gevoel dat het ook een wagen uit nfs is kwa uiterlijk en lichtseffecten.

Ga zo door, ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. En nog 1 vraagje, NFSU2 had dacht ik niet echt schademodels op de auto's zitten, ga je dit er zelf nog bij maken voor deze auto?

Gr martijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...