Jump to content

[WIP] Peugeot 206 Tuned

Recommended Posts

Geplaatst:

Ziet er erg vet uit nu! En weet je wat ook wel vet is: er zijn nog maar weinig Peugeot-auto-mods uit voor SA (omdat die gewoon weinig gemaakt worden) en dit is en een Peugeot en[/] ook nog een ubervet getuned!!

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Matiscus

12

• Puma

8

• noedel

3

• SWYV

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

matiscus,

ik neem aan dat dit je eerste auto is of de 2de?

ik zie bijna nooit geconverteerde (gemodde) wagens van jou dus ziet het al goed uit!!!

mss toch mooier als jij die peugeot ook STOCK laat maken ofzo?

ikzelf en mijn maat zijn nu ook begonnen met realistische wagens om te bouwen naar GTA SA, nu aan de Lexus IS300 DTM look ^^

Geplaatst:

@SWYV, ik heb al meerdere auto's hoor. Ik denk al door de tien. Alleen maak is ze niet allemaal af... Of release ik ze nog niet.

Vandaag de dag is er terug een updatetje. Duidelijkere screens van de reflecties. Ook is een 3D grill toegevoegd voor de bumpers. Maar die vind ik niet zo goed. Wat vinden jullie? Was de textuur beter dan de 3d grill? Laat even jullie mening horen. ;) De uitlaten zijn ook toegevoegd. Die vind ik namelijk wel goed geslaagd. Aan de rest wordt nog volop gewerkt.

Screens:

02pb0.th.jpg 03xr9.th.jpg screenbe4.th.jpg

Geplaatst:

Wow,

Dit is echt zeer mooi, ik vind de gele echt prachtig. Ik vind dat je het perfect hebt gedaan tot nu toe, nu alleen nog andere velgen. Echt zeer mooi Matsicus als ik jou was zou ik je vaker in NFS dingen verdiepen, ik vind het echt vet!!

:D

Geplaatst:

Die peugeot is zoooo zalig!! :bier:

Inderdaad, ik zou ook verdergaan met zulke NFS-praktijken, je bent er goed in, dat mag gezegd worden.

Inderdaad, misschien is de textuur ipv de 3d grill wat mooier, maar het is dejouwe natuurlijk :puh:

Greetzzz!

Geplaatst:

Misschien zou je mickey's texture voor de grill van z'n geconvertede Mercedes kunnen lenen...

1lu9.jpg

Die ziet er namelijk wel gaaf en mooi uit :Y. Misschien dat je 'm met een alpha channel nog gedeeltelijk doorzichtbaar kunt maken...

Geplaatst:

vet dat je de peugot neemt want die had ik als beginners auto genomen in nfs u2

ik heb SA niet op de com maar anrs zou ik zeker naar deze mod uitkijken als ie helemaal af is

Geplaatst:

Na een weekje prutsen en verschillende ideeën uitwerken. Ben ik tot deze conclusie gekomen:

- Carbon achterlichten (dit idee kreeg ik toen een echte 206 me passeerde met dat soort lichten).

- 3D Grill met Intercooler. (dit idee kreeg ik toen ik naar een Evo aant kijken was. Intercooler nog niet zichtbaar). :puh:

- Op de 3D front grill is "206" toegevoegd.

- De originele rims zijn ook toegevoegd + meedraaiende remschijven.

- De voorlichten hebben ook textures gekregen.

- Pinkers en benzinedop toegevoegd.

Ideeën en eventueele verbeteringen zijn altijd welkom.

Screens:

Geplaatst:

Ziet er zeker wreed uit Matiscus.

Zou je eens wat screen van dichtbij kunnen maken van de achterlichten en de benzinedop?

Die achterlichten zien er goed uit, maar de benzine dop kan ik niet echt vinden op je screens (kan ook aan mij liggen :puh:)

Uit de keus voor je 3d grill begrijp ik dat je niet mijn SLR texture gaat gebruiken?

Verder het er allemaal gelikt uit.

Greets :D

PS: Wat is een pinker?

Geplaatst:

HOE

VET

IS

DAT

Heel vet dus, MOOI GEDAAN!!! :Y:Y:bier::bier:

Misschien nog paintjobs :*D ? Ik wil eventueel wel wat paintjobs maken maar dat moet je zelf zeggen dan ;) ...

Geplaatst:

Oeps, ik was de screenshot van de benzinedop en pinkers vergeten. Hier heb je ereen:

Paintjobs worden ook nog gemaakt. En waarschijnlijk maak ik een template zodat iedereen z'n eigen paintjob kan maken.

Geplaatst:

Haha ik zou er niets beters van kunnen maken denk ik!!

En op die ene screen, me die blauw-witte kleur lijkt het wel eens soort van parelmoerlak uit NFS, of kijk ik nu even scheel? :puh:

Inderdaad, nogmaals zeer mooi gemaakt, en ga vooral zo door!!

Greetzzz

Geplaatst:
Haha ik zou er niets beters van kunnen maken denk ik!!

En op die ene screen, me die blauw-witte kleur lijkt het wel eens soort van parelmoerlak uit NFS, of kijk ik nu even scheel? :puh:

Inderdaad, nogmaals zeer mooi gemaakt, en ga vooral zo door!!

Greetzzz

Matiscus wanneer kunnen we ongeveer een eerste (beta) release verwachten??? :?

Noedel, je kijkt scheel. Het is gewoon een kleur in de transfender. Maar parelmoerlak komt ook nog op de wagen.

Puma, de eerste beta komt gauw. Ik schat binnen een week of zelfs iets later.

Geplaatst:

Ik weet niet of je hier nog mee bezig bent maar miss heb ik een ideetje.

Namelijk de motorkap carbon maken.,

ik heb nog een mooie texture liggen voor Ps Cs2 (layer overlay)

als je de motor kap kunt pbén kan ik kijkn of er iets van temaken valt.,

(of natuurlijk gewoon de hele txd (makkelijker voor mij want dan kan ik zien hoe het in het spel komt))

Greetz, Michael

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...