Jump to content

[WIP] Peugeot 206 Tuned

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik weet niet of je hier nog mee bezig bent maar miss heb ik een ideetje.

Namelijk de motorkap carbon maken.,

ik heb nog een mooie texture liggen voor Ps Cs2 (layer overlay)

als je de motor kap kunt pbén kan ik kijkn of er iets van temaken valt.,

(of natuurlijk gewoon de hele txd (makkelijker voor mij want dan kan ik zien hoe het in het spel komt))

Greetz, Michael

Ik heb zelf een carbon textuur. Maar toch bedankt. ;)

Tot vandaag de dag is er eindelijk een release van de 206. Hier kan je hem downloaden. Ik zou het ook aardig vinden dat bugs gemeld worden. Op het interieur moet nog niet gelet worden. Want er ontbreken nog zetels en een dashboard. (Is al bijna klaar maar was nog te buggie om het erbij te doen). Ik hoop dat je er veel plezier aan hebt. Tips en ideeën zijn ook steeds welkom. ;)

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Matiscus

12

• Puma

8

• noedel

3

• SWYV

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm... nu ik de 'eind'screen zie, vind ik dat de wielen iets te ver naar binnen zitten... of de kits steken iets te ver uit.

Maar dat zegt niet dat ik het niet mooi vind, ik vind het er namelijk zeer ver uitzien, complimenten! Als ik een cijfer zou moeten geven, zou je zeker een 8 krijgen, 9 als je de wielen iets verder zou laten uisteken!

Edit: Ik heb 'm gedownload en het ziet er allemaal strak uit! Paar opmerkingen

1. De profieltexture op de banden slingert heen en weer als je rijdt. Dit ziet er raar uit.

2. Exhaust-dummy's iets verder ín de uitlaat plaatsen, als je namelijk goed kijkt lijkt het of de nitro achter de uitlaat begint.

3. Antenne mist... of hoort dat juist zo?

4. Ik zou de auto in het geheel iets breder maken, maar die keus is aan jou :Y .

:*D

Bewerkt: door Puma
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Jullie dachten hoogst waarschijnlijk dat deze mod dood zou geweest zijn. Maar integendeel, jullie hebben het mis. Ik heb hem 2 maandjes verwaarloosd vanwege andere dingen. Maar nu ben ik er terug volledig actief mee. Oja, Ik had toestemming van mezelf om mijn topic te bumpen. Hier zien jullie alvast wat van het nieuwe interieur en verbeteringen van de buitenkant, comments zijn altijd welkom:

Geplaatst:

Dat vroeg ik mezelf ook af... :D Maar de zetels zijn ondertussen al vervangen door stoere kuipzetels. Die kuipzetels waren vroeger gemaakt door Gizmo, en heb vroeger er toestemming voor gekregen om die te gebruiken in mijn mod. Dus Gizmo, als je dit nog leest, bedankt.

Geplaatst:

Sommige mensen kunnen mods maken

En sommige mensen kunnen dat niet.

Maar jij kan dat als één van de beste

>>> Door Matiscus: Probleem opgelost. ;) <<<

Geplaatst:

Ah man kon ik dat maar ook maken :-(:N Ziet er echt vet uit!

Ik wou eens leren een voertuig maken, maar de Master tutorials heeft dat niet :-(:{:N:erm:

Dus ben ik er (tijdelijk) mee gestopt :{:cry:

Geplaatst:

Ziet er steeds beter uit matiscus :dans: Alleen moet je bij de acherkant misschien nog iets van een inham maken voor de kentekenplaat. Voor de rest KUTGW :bier::klap:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

FF een "positieve" bump.

wanneer is hij nou klaar want ik wil hem downloaden.

MET interieur.

want die kan ik nergens vinden :cry:

Geplaatst:

Mooie auto, Matiscus. Ik vind alleen de voorlampen lijken op die van de Ford Puma. Het is een beetje laat, maar beter laat dan nooit. Hopelijk is het nog te fixen ;) Voor de rest _O_

Geplaatst:

De 206 is bijna volledig af. Maar er zitten hier en daar nog wat kleine foutjes in, en ook moet de reflectie nog verbeterd worden. En sommige textures vernieuwd worden. Dus ik heb nog wel eventjes werk, maar jullie mogen hem binnenkort wel verwachten. ;) Als iemand nog mooie realiteits textures heeft voor een auto, mag je die altijd sturen naar mij via PB.

Oja, bedank Gizmo maar voor de mooie kuip stoelen. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...