Visser23 Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 heey mensen iik ben bij een missie waarmee je moet racen in een lowrider.alleen kan hem niet halen moet ik dan met een vliegtruc doen dat auto's kunne vliegen of mag dat niet alvast bedankt Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Als jij met cheats werkt. Wat ik hieruit opmaak, Mag dit natuurlijk wel. Of het ook effect heeft op de race, is weer een andere vraag. Je kunt het proberen. Maar ik kan zo niet met zekerheid zeggen of het zal werken. ff proberen zou ik zeggen Succes, pennywise Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 jah maar ik heb al een truc gedaan dat je met een auto tegen een andere aan bots dat ie dan de lucht invliegt maar dat werkt niet Reageren
demontventoux Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Dit kan je doen, maar 1) ik weet niet of dit effect heeft op de missie 2) Wanneer je een cheat gebruikt kan je nooit meer de volle 100% halen 3) je kan nog steeds, als je GTA op pc hebt, je save-game zetten in het missie-aanvraag forum, zodat leden de missie voor jou kunnen doen Meer informatie en hints over deze missie vind je hier Reageren
Advancegta Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) Tuurlijk mag het wel , deze keuze ligt bij jezelf. Als ik jouw was zou ik eerst even op www.wikita.nl kijken of je er daarmee uit kan komen. Ik weet helaas niet welke missie het is omdat ik de omschrijving van je een beetje vaag vind. Als je er echt niet aan uitkomt upload je je savegame in het savegame aanvraag forum waar iemand anders dan de missie voor je doet. Deze savegames vind je in Mijn documenten en dan bij GTA San Andreas User Files en daar staan ze. Upload ze dan in een topic bij het Savegame aanvraag forum dit uploaden doe je bij je persoonlijke bijlagen dit doe je op het moment als je een bericht schrijft naar beneden te scrollen. Als iemand dan de missie heeft gedaan moet je gewoon het bestand met je originele bestand vervangen en je kan weer verder. Bewerkt: 25 oktober 2006 door Advancegta Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 wat bedoel je met 100%??......maar ik heb hem op de ps2 Reageren
demontventoux Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) 100% is als je het spel volledig gedaan hebt, dus ALLE missies van de storyline maar ook ALLE bijkomende missie's. Wanneer je 100% krijg je voor je deur in Los Santos een tank en een Hydra. Gebruik je 1 cheat en je slaat je spel op kan je nooit meer, ook al heb je alles gedaan, de volle 100% halen. Tja, op de PS2, dan zit er niet veel anders op dan blijven proberen. Ofwel je memory card aan een vriend geven die het voor je kan doen. (zoals ik indertijd gedaan heb ) Bewerkt: 25 oktober 2006 door demontventoux Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 ooh dus niet zo slim Reageren
Velaro Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Wanneer je 100% krijg je voor je deur in Los Santos een tank en een Hydra. Gebruik je 1 cheat en je slaat je spel op kan je nooit meer, ook al heb je alles gedaan, de volle 100% halen. Volgens mij is dit alleen zo als je cheats gebruikt die je spel werkelijk beinvloeden, en dus health cheats en cheats zoals deze geen invloed hebben. Een waarschuwing krijg je wel altijd, maar ik meen dat deze cheat niet schadelijk is. Even over de missie; Leer de route vanbuiten, en neem een goede lowrider. Geef gas op de rechte stukken en ga wat langzamer door de bochten. Als je deze dingen een paar keer herhaalt zal het wel lukken ! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Dit kan je doen, maar 1) ik weet niet of dit effect heeft op de missie 2) Wanneer je een cheat gebruikt kan je nooit meer de volle 100% halen 3) je kan nog steeds, als je GTA op pc hebt, je save-game zetten in het missie-aanvraag forum, zodat leden de missie voor jou kunnen doen Meer informatie en hints over deze missie vind je hier San andreas kun je "WEL" uitspelen met cheats. Dit is ongeveer een jaar geleden bekend gemaakt op dit forum. Maar je kunt het natuurlijk ook zonder doen. Dat is een uitdaging. Of natuurlijk zoals demontventoux al zij, een savegame aanvragen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 jah maar ik heb al een truc gedaan dat je met een auto tegen een andere aan bots dat ie dan de lucht invliegt maar dat werkt niet Eerst even hier op reageren. Je kunt dan beter de Auto's vliegen als vliegtuigen cheat gebruiken, ik las dat je hem op de PS2 hebt: Square, Down, L2, Up, L1, Circle, Up, X, Left. Dan moet jij gewoon langzaam gaan en de andere auto's vliegen weg. Jij kunt dan heel rustig de race uitrijden. Wanneer je 100% krijg je voor je deur in Los Santos een tank en een Hydra. Gebruik je 1 cheat en je slaat je spel op kan je nooit meer, ook al heb je alles gedaan, de volle 100% halen. Dit is niet helemaal waar. Met sommige cheats, zoals de Riot-cheat, is het niet mogelijk om bepaalde missies te volbrengen. Maar met de meeste cheats, zoals health en ammo, kan de 100% nog wel gehaald worden. In het algemeen wordt aangenomen dat de pedestrian-cheats (dus de cheats die betrekking hebben op de voetgangers) ervoor zorgen dat je de 100% niet kunt halen, de overige cheats wel. Dit is echter nog nooit helemaal bewezen, dus het zou best kunnen dat je door een bug of wat dan ook toch niet de 100% kan halen. Maar met de cheats zoals de riot-cheat is het sowieso niet mogelijk (dan kan je de missie Madd Dogg niet doen). Misschien zit je in de war met GTA Vice City, daar is de 100% al niet te halen met ook maar één cheat. In San Andreas is dat niet zo. Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 ik heb dit spel op de playstation2 dus kan niet op het savegame zetten ooh dan kan ik dus niet verder met vice city want dan gebruik ik allemaal cheats :$ niet zo erg slim ========== je kan dus niet vliegen als je door de rode markers gaat moet je per ce op de grond Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 je kan dus niet vliegen als je door de rode markers gaat moet je per ce op de grond Klopt als een bus... Je moet dus zo langzaam rijden dat je niet wegvliegt. Gewoon rustig rijden, niet te hard. De anderen vliegen dan weg, en jij kan gewoon heel relaxt en rustig de race uitrijden. Als je te snel rijdt, vlieg je zelf en dan lukt het uiteraard niet meer. Zodra je merkt dat je iets boven de grond komt, en dus op het punt staat te gaan vliegen, moet je de gas loslaten. Zo kom je er een beetje achter hoe hard je kunt rijden en niet vliegt. Zolang je dus maar rustig rijdt, is het heel erg makkelijk om hem te halen, want je hebt geen tegenstanders meer. Reageren
Visser23 Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 ik heb de missie al gehaald dus... : Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.