King Room Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Een vriend van mij wil ook SA-MP spelen maar zijn scherm komt niet verder dan Vinewood!? Hij heeft V1 zelfde als mij en ik kan het wel gewoon doen!! Wie weet de oplossing!? MvG. King Room Reageren
Velaro Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Een vriend van mij wil ook SA-MP spelen maar zijn scherm komt niet verder dan Vinewood!?Hij heeft V1 zelfde als mij en ik kan het wel gewoon doen!! Wie weet de oplossing!? MvG. King Room Neem een goede server, en probeer eens de Littlewhitey Server, die normaal bij iedereen perfect functioneert. Dubbelklik, selecteer 'connect' en hierna zul je zoals je al zei 'het Vinewood-scherm' krijgen. Linksboven verschijnt er steeds een melding als er iets fout is, zoals als de server vol zit, dan staat er 'this server is full'. Als de connectie een succes is staat er 'Connection succes.' Dit zou je moeten krijgen en dan verspringt je scherm automatisch en kan je je skin selecteren. Normaal gezien gaat het zo, zeg even of het lukt. Reageren
Azer Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Loop het volgende even na: - connecten naar het juiste ip. - SA:MP in de juiste map geinstalleerd (map van GTA:SA). - zeker weten of je wel GTA:SA v1 hebt (je kan altijd de patch als test gebruiken). Reageren
King Room Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Loop het volgende even na:- connecten naar het juiste ip. - SA:MP in de juiste map geinstalleerd (map van GTA:SA). - zeker weten of je wel GTA:SA v1 hebt (je kan altijd de patch als test gebruiken). Hij heeft precies de zelfde GTA:SA als mij en dat is V1, want hij heeft de zelfde CD gebruikt!! Hij heeft het ook in de goede map gezet!! Alleen wat bedoel je connecten naar het juiste ip!? Daar staat die telkens op!! Bewerkt: 26 oktober 2006 door King Room Reageren
Azer Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Of er wel geconnect wordt naar dezelfde server. Reageren
King Room Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Dat doet die niet.. Hij ging vandaag gewoon naar LittleWitnhey z'n server maar toen kreeg hij dat beeld!! PS: Ik heb nu ook een probleem met SA:MP maar we behandelen eerst die andere even!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.