Jump to content

Help bij SA-MP

Recommended Posts

Geplaatst:

Een vriend van mij wil ook SA-MP spelen maar zijn scherm komt niet verder dan Vinewood!?

Hij heeft V1 zelfde als mij en ik kan het wel gewoon doen!!

Wie weet de oplossing!?

MvG. King Room

Geplaatst:
Een vriend van mij wil ook SA-MP spelen maar zijn scherm komt niet verder dan Vinewood!?

Hij heeft V1 zelfde als mij en ik kan het wel gewoon doen!!

Wie weet de oplossing!?

MvG. King Room

Neem een goede server, en probeer eens de Littlewhitey Server, die normaal bij iedereen perfect functioneert. Dubbelklik, selecteer 'connect' en hierna zul je zoals je al zei 'het Vinewood-scherm' krijgen. Linksboven verschijnt er steeds een melding als er iets fout is, zoals als de server vol zit, dan staat er 'this server is full'. Als de connectie een succes is staat er 'Connection succes.' Dit zou je moeten krijgen en dan verspringt je scherm automatisch en kan je je skin selecteren. Normaal gezien gaat het zo, zeg even of het lukt.

Geplaatst:

Loop het volgende even na:

- connecten naar het juiste ip.

- SA:MP in de juiste map geinstalleerd (map van GTA:SA).

- zeker weten of je wel GTA:SA v1 hebt (je kan altijd de patch als test gebruiken).

Geplaatst: (bewerkt)
Loop het volgende even na:

- connecten naar het juiste ip.

- SA:MP in de juiste map geinstalleerd (map van GTA:SA).

- zeker weten of je wel GTA:SA v1 hebt (je kan altijd de patch als test gebruiken).

Hij heeft precies de zelfde GTA:SA als mij en dat is V1, want hij heeft de zelfde CD gebruikt!!

Hij heeft het ook in de goede map gezet!!

Alleen wat bedoel je connecten naar het juiste ip!?

naamloos1ux8.jpg

Daar staat die telkens op!!

Bewerkt: door King Room
Geplaatst:

Dat doet die niet..

Hij ging vandaag gewoon naar LittleWitnhey z'n server maar toen kreeg hij dat beeld!!

PS: Ik heb nu ook een probleem met SA:MP maar we behandelen eerst die andere even!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...