Jump to content

Auto¨s in gta zetten...?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik weet hoe ik in gta autos moet zetten, maar als ik dat doe en dan gta san andereas weer opstart en ik mijn gesavede games opstart laad hij hem half in de laadbalk, en daanra loopt de hele pc vast, wie weet hoe dit kan en hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Groetjes Nick 14

Geplaatst:
Hey ik weet hoe ik in gta autos moet zetten, maar als ik dat doe en dan gta san andereas weer opstart en ik mijn gesavede games opstart laad hij hem half in de laadbalk, en daanra loopt de hele pc vast, wie weet hoe dit kan en hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Groetjes Nick 14

Je moet goed opletten welke auto's je installeerd.

Sommige auto's kunnen bugs bevatten die het spel doen vastlopen. Installeer dus nooit te veel auto's achter elkaar. Anders kun je neit meer achterhalen welke auto die bug bevat.

Installeer san andreas opnieuw, en probeer niet te veel auto's tegelijk te installeren, en maak back-ups van alle wagens die je vervangt.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat Probleem had ik ook je hebt dan waarschijnlijk versie 2 van Gta San Andreas

Je kan een patch downloaden.

die downgrade san andreas naar V1 en dan doen de mods het gewoon.

Bewerkt: door PHXRMX91
Geplaatst:

ey bedankt jongens het lukt!

Groetjs Nick14

>>> Door Dutchy3010: Volgende keer graag op "Add Reply" drukken, in plaats van op "New Topic".<<<

Geplaatst:

Ik heb versie2 maar ik kan maximaal 2 aoto's installeren en een wintermod en dat werkt allemaal goed.

Maar met die auto's wil ik maar één auto installeren: de Lamborghini Murcielago (vervangt Hotring Racer) :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...