Visser23 Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 ik snap er helemaal nix meer van ik gooi elke keer alle dozen in de auto en ga er dan zelf in maar die politie pakt me elke keer ook al ben ik door de pay 'n spray door geweest...ik heb de ps2 versie.....please help me! alvast bedankt! Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 In de missie: 'Catalyst' moet je de boxen van de trein gooien ik doe het altijd op de volgende manier. Ik houd de kist zo lang mogelijk vast zodat de gooi meter en dus de kracht zo hoog mogelijk is. Dan houdt je het puntje midden op rijder gericht en hij zal dan die Boxen voor je pakken. Doe het heel snel, want als je de bochten moet doen dan lijkt me dat niet zo handig, want dat is direct een stuk moeilijker. En als je alle boxen hebt gepakt moet je inderdaad weg rijden en dan moet je in een Pay & Spray zoals je zelf al zei en dan moet het normaal zo wezen dat jeauto weer zonder sterren verder gaat, maar je moet als je eruit gaat niet weer opvallen, want je hebt nog steeds knipperende Sterren of wanted levels. Die moet je eerst kwijt raken voordat je weer iets gaat doen bijvoorbeeld tegen een andere auto aan botsen. Ik weet niet of het een bug is, maar dat kan wel eens zo wezen. Ik wens je veel succes en als er nog iets is zeg je het maar! Reageren
Visser23 Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 ik heb hem al gehaald er hoeven geen reacties meer te komen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.