Visser23 Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 op het eerste eiland moet ik in een busje stappe en dan met een helikopter bommen in een hoog gebouw plaatsen alleen de ps2 loopt de hele tijd vast please help Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 op het eerste eiland moet ik in een busje stappe en dan met een helikopter bommen in een hoog gebouw plaatsen alleen de ps2 loopt de hele tijd vast please help Wanneer loopt de ps2 dan precies vast? Op het moment dat je in dat busje stapt? kun je misschien iets meer in detail gaan? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Als het aan je Playstation2 of aan je CD van GTA Vice City ligt, kunnen wij je niet helpen. Dan moet je simpelweg gewoon een nieuwe Playstation2 of CD van GTA Vice City halen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 als ik in het gebouw ben loopt ie vast als ik de 3e bom in het gebouw leg en ik heb al een nieuwe ps2 gehaald maar daar ligt het niet aan Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 als ik in het gebouw ben loopt ie vast als ik de 3e bom in het gebouw leg en ik heb al een nieuwe ps2 gehaald maar daar ligt het niet aan Heb je al naar je Vice City CD gekeken? Zitten er krasjes op? Heb je al geprobeerd om je Vice City CD schoon te maken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.