SamShine Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Beste medeforumer(tjes), Wij hebben sinds kort een iPod en daarbij ook de benodigde troep in de auto laten bouwen. Nu hebben we nog een kabel nodig die aan beide kanten een MP3-oordopjes aansluiting heeft. Waar zou ik deze kunnen krijgen (In een winkel in de omgeving van Rotterdam/Hoeksche Waard)? Zie de bijlage voor een duidelijkere uitleg! Alvast bedankt! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Je bedoelt een dubbele kabel. Rotterdam is groot, ze zullen er vast wel een ITS, Mediamarkt, Expert, Vobis Enz hebben. Je zou op de homepages van deze winkels kunnen zoeken of ze een dubbele kabelaansluiting hebben. Ik zal ook ff metje mee zoeken. Als ik het gevonden heb, zal ik het hier editen. Mvg, Pennywise Reageren
LBG Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Ik zou Handyman even proberen. Reageren
SamShine Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Bedankt voor de hulp jongens, we hebben een oplossing gevonden . Dit topic kan dus gaan zinken . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.