Jump to content

2,81 downgraden

libertycitypc

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik neem aan dat je 't over de PSP hebt.

Stuur matisicus een PBtje want hij heeft alle versie's.

Succes ermee

Dynamic

Geplaatst:
hierkan je alle firmwares verkrijgen (tenminste dat dacht ik toch) je moet wel even zoeken, want ik kon de volledige link niet geven, het staat ergens op de site.
Geplaatst:

Als je firmware verie 2.81 hebt is het onmogelijk om deze te downgraden. Je hebt het over GTA:LCS, en dus kan je geen gebruik maken van de Cheatdevice die Edison Carter op deze site beschikbaar heeft gesteld. Jammer voor jou...

Geplaatst:

Helaas is 2.81 niet te downgraden nee (wat willen mensen dat de laaste tijd vaak trouwens). Ook is er nog geen bug gevonden , in tegenstelling tot alle andere firmwire's. De eerstvolgende downgrader zal waarschijnlijk die voor firmwire 2.8 zijn aangezien hier al een bug is gevonden. Ik raad je aan absoluut niet naar firmwire 2.82 te upgraden , omdat sony hier nog een strengere beveiliging heeft ingezet. Hoogstwaarschijnlijk komt er nog wel een downgrader voor 2.81 hoor maar je moet gewoon geduld hebben. Het gaat de laaste tijd zeer snel in de homebrew - scene , er komen dingen als devhook , custom firmwires enzovoort.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...