gblolz Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ze lopen iedere keer weg en bij iedere bocht val ik van de bike af en dan komen hun een andere weggetje weer op.. Zou hem graag af willen hebben door iemand. JE MAG CHEATS/MODS GEBRUIKEN. savegame is als bijlage toegevoegd. GTASAsf2.b Reageren
NandroDavids Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ze lopen iedere keer weg en bij iedere bocht val ik van de bike af en dan komen hun een andere weggetje weer op..Zou hem graag af willen hebben door iemand. JE MAG CHEATS/MODS GEBRUIKEN. savegame is als bijlage toegevoegd. Laat ik het maar eens proberen... Edit: Ik weet niet hoe het kan, maar als ik je savegame wil laden geeft mijn computer onderstaande foutmelding, terwijl ik al mijn andere savegames wel gewoon kan laden. Het gaat me dus niet lukken om de missie 'T-Bone Mendez' voor je te doen, maar ik weet zeker dat er iemand anders is die het wel gaat lukken Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Ik zal even voor je kijken. [Edit] Ik krijg precies hetzelfde probleem als NandroDavids al kreeg. Heb je toevallig versie 2 van San Andreas? Zoja, dan kan ik die in ieder geval niet voor je doen. Bewerkt: 26 oktober 2006 door Froodooo Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) T-Bone Mendez - Mission Passed! Beloning: $5000 | Respect + De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 26 oktober 2006 door -Matthijs- Reageren
gblolz Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ja ik heb versie 2 alleen voor het laden enz spelen van save games, ik heb origineel gewoon versie 1. Ik gebruik de script bestanden voor versie2 zodat ik versie2 savegames kan laden. Ik upload wel voor je de script bestanden voor versie 2 om dit savegame te laden, je moet het in je data/script/ map zetten. download v2 screipt files: http://www.badongo.com/file/1605934 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.