JelleVD Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ik kan niet verder komen bij de Woozie en de Jizzy missies. Kan iemand deze voor me uitspelen? (het liefst allemaal zonder dood te gaan, gearresteerd te worden of de missie te falen). Met Vriendelijke Groeten, JelleVD GTASAsf1.b
Froodooo Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Zozo, de Woozie en Jizzy missies. Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Wil je ze echt allemaal? Voortgang Bezig met genoeg longinhoud te halen voor de missie Amphibious Assault van Woozie. Klaar! Bezig met Amphibious Assault. Klaar! Bezig met The Da Nang Thang. Klaar! Alle Woozie missies zijn afgerond, hier is de savegame daarvan: Klik! Ik ga nu verder met de Jizzy missies. Bezig met Mike Toreno. Klaar! ________________________________________________________ Missions Complete Ik heb bij elkaar aan de missies $33000 verdient. Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt. Verder heb ik nog wat geld verbruikt om wapens te kopen, je longcapiciteit zit nu rond de 20% en je AK47 heeft zijn Hitman Level bereikt tijdens een missie. Hier is de savegame met de missies van Woozie en Jizzy gedaan: Klik! Veel succes nog in GTA! Bewerkt: 26 oktober 2006 door Froodooo
Bling Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Doe ik! Edit: Te laat. Om deze post niet helemaal nutteloos hier te laten staan zal ik maar wat tips geven over de missie Amphibious Assault. Misschien komt dit nog van pas als je later deze missie zelf nog eens over wilt doen. Voordat je deze missie gaat spelen moet je zorgen dat je over minstens 20% long cappacity beschikt. De makkelijkste manier om dit te halen is door lange tijden onder water te blijven zwemmen en dan telkens als het ademhalingsbalkje leeg is snel weer naar lucht gaan happen. Als je dit een aantal keren herhaald dan komt er vanzelf wat lung cappacity bij. Als je de 20% gehaald hebt en je hebt de missie ‘Amphious Assault’ gehaald, dan is het de bedoeling dat je naar de haven gaat, om vervolgens in het water een parcours te volgen door de aangegeven rode markers. Hierna zul je drie kleine bootjes aantreffen, ga onderwater en zwem eronderdoor of langsheen om ze te vermeiden. Als je eenmaal bij het grote schip bent aangekomen en er bovenop staat vermoord je alle Nang boys die in de weg staan. Maak je weg over het schip naar de aangegeven marker en plaats daar dan een bom. Spring hierna van het schip af en zwem weg, mission passed! Voor meer informatie over de missie kun je ook hier nog even een kijkje nemen. Bewerkt: 26 oktober 2006 door Bling
Mastertuner Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Heey ik zit namelijk bij Mike toreno maar ik moet zo'n rijdende van zien rijden maar het staat niet aangegeven op de kaart!? Mastertuner
Froodooo Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Dit staat in de eerste instantie inderdaad niet aangegeven op de kaart. Het verhaal is zo: Mike Toreno zit opgesloten in een van ergens in Los Santos, maar heeft wel een mobieltje waarmee hij jou belt. Hij hoort geluiden, dus CJ moet ergens naartoe rijden waar die geluiden vandaan zouden kunnen komen. Eerst moet je een stukje rijden, dan krijg je na een tijdje steeds een nieuw punt op de kaart te zien waar je heen moet rijden. Eerst is dat vlak bij je eigen garage in Doherty, daarna bij de Docks, en als laatste word je naar het vliegveld gestuurd, waar Mike dan ook uiteindelijk blijkt te zijn. Op het vliegveld moet je nog een auto rammen, waarna je de mannetjes in die auto moet vermoorden, en daarna mag de auto zelf eraan geloven. Als laatste zul je nog naar de Pay 'n Spray moeten vanwege je drie sterren die je krijgt. Verdere informatie en nog enkele tips kun je hier nog vinden. Mocht je er niet uitkomen, dan kun je altijd nog je savegame in dit gedeelte van het Forum plaatsen, bij de savegames dus. Dit kan alleen als je GTA op de computer hebt.
JelleVD Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Bedankt voor jullie hulp! JelleVD
Recommended Posts