alexandermasterlol Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 ik ben al bij de missie Farewell My Love van de badlands missie maar ik kan nogstees niet in andere winkels dan de binco en prolaps?? hoe komt dat? Reageren
Dx11 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 ik ben al bij de missie Farewell My Love van de badlands missie maar ik kan nogstees niet in andere winkels dan de binco en prolaps?? hoe komt dat?dit hoort zo, je kan ooknog in de sub-urban trouwens. maar verder inderdaad niks. Reageren
alexandermasterlol Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 ooh ja oke maar waneer kan dat wel?? Reageren
Dx11 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) ooh ja oke maar waneer kan dat wel??opgelost: * Binco, Pro Laps, Suburban: Gaan open na de missie: Nines and AK's * Zip: Gaat open wanneer je in San Fierro komt * Victim: Gaat open wanneer je in Las Venturas bent * Didier Sachs Gaat open na de missie: A Home in the Hills Bewerkt: 26 oktober 2006 door Delanoll Reageren
Bling Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) In San Andreas heb je 6 verschillende kledingwinkels, dit zijn de volgende winkels: Binco Pro Laps } Deze drie winkels gaan open na de missie 'Nines and Ak's' Suburban Zip } Deze winkel gaat open zodra je in San Fierro bent aangekomen. Victim } Deze winkel opent zich zodra je in Las Venturas bent aangekomen. Didier Sachs } Deze winkel gaat open zodra je de missie 'A Home in the Hills' voltooid hebt. Aangezien jij bij de missie 'Farewell my Love' bent, betekent dit dat er op dit moment vier winkels geopent zijn. Dit zijn de Binco, de Prolaps en de suburban. Jij dacht dus dat alleen de 'Binco' en de 'Prolaps' geopent waren, maar de suburban is ook al geopent. Klik hier voor de vindplaats van de suburban. Edit: Dellanol was eerder, gebruik mijn post als aanvulling op zijn post. Bewerkt: 26 oktober 2006 door Bling Reageren
alexandermasterlol Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 oke bedankt allemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.