Dx11 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Oke ik heb dus de monstertruck gevonden bij zon caravangebiedje, en dacht das bijzonder die ga ik in een garage zetten. dus ik ging naar het savehouse in dat plattelandgebied boven los santos, de enigste die een garage heeft, weet echt niet meer hoe het gebied heet sorry, en stopte de monstertruck (met moeite) erin. toen heb ik gesaved en toen ik weer naar de garage ging, kan hem er niet meer uit halen, kan er niet in gaan, kan er alleen naast staan dan gaat hij branden en even later ontploffen. kan hem er ook niet lopend uitduwen door ervoor te gaan staan, dit gaat zo langzaam dat hij dan allang ontploft is. wat te doen? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 wat te doen? Als het echt niet lukt; Een nieuwe halen. Verder denk ik dat niemand hier nou écht een tip voor kan weten, vast is vast. Reageren
SWYV Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 of toch een tip: save nooit als een monster truck vastzit, save pas dan wel als die monster truck niet vastgaat (denk aan grote hangar van Las Vegas prive luchthaven) Reageren
battle1970 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 meschien kan je hem met een sleep wagen er uit hallen Reageren
Moonbeam Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Wat denk je zelf als de monstertruck het zelf al niet kan? Naja, het is het proberen waard... Reageren
Visser23 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 ga ervoor staan en dan rennen tegen de auto dan komt ie er vast wel uit.....als het niet lukt moet je hem kapot maken en een nieuwe halen Reageren
Dx11 Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) ga ervoor staan en dan rennen tegen de auto dan komt ie er vast wel uit.....als het niet lukt moet je hem kapot maken en een nieuwe halenals ik dat doe duurt het te lang en ontploftie (staat ook in me 1e post) en een kapotte word weer heel wanneer de deur dicht gaat dus dat heeft ook geen nut.die sleepwagen is trouwens wel een heel goed idee, ik ga dat maar eens proberen, kan je een ontplofde auto ook slepen? Bewerkt: 26 oktober 2006 door Delanoll Reageren
Blink Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ja dat kan volgens mij wel.. Reageren
Dx11 Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 ik weet nu gelijk dat je de achterkant van auto's niet kan slepen maar ik heb m er uit hoor, voor me neus laten ontploffen en toen het wrak eruit geduwd... Reageren
MrKooKie Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Als je hem opblaast verdwijnt hij, maar dan heb je niks meer aan je Monster. Reageren
Jorair Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 nee, maar je hebt er helemaal niets aan als je er een hebt en hem niet uit je garage krijgt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.