Jump to content

Monstertruck vast in garage.

Recommended Posts

Geplaatst:

Oke ik heb dus de monstertruck gevonden bij zon caravangebiedje, en dacht das bijzonder die ga ik in een garage zetten. dus ik ging naar het savehouse in dat plattelandgebied boven los santos, de enigste die een garage heeft, weet echt niet meer hoe het gebied heet sorry, en stopte de monstertruck (met moeite) erin. toen heb ik gesaved en toen ik weer naar de garage ging, kan hem er niet meer uit halen, kan er niet in gaan, kan er alleen naast staan dan gaat hij branden en even later ontploffen. kan hem er ook niet lopend uitduwen door ervoor te gaan staan, dit gaat zo langzaam dat hij dan allang ontploft is. wat te doen?

Geplaatst:
wat te doen?

Als het echt niet lukt; Een nieuwe halen. Verder denk ik dat niemand hier nou écht een tip voor kan weten, vast is vast. :N

Geplaatst:

of toch een tip: save nooit als een monster truck vastzit, save pas dan wel als die monster truck niet vastgaat (denk aan grote hangar van Las Vegas prive luchthaven)

Geplaatst:

ga ervoor staan en dan rennen tegen de auto dan komt ie er vast wel uit.....als het niet lukt moet je hem kapot maken en een nieuwe halen

Geplaatst: (bewerkt)
ga ervoor staan en dan rennen tegen de auto dan komt ie er vast wel uit.....als het niet lukt moet je hem kapot maken en een nieuwe halen
als ik dat doe duurt het te lang en ontploftie (staat ook in me 1e post) en een kapotte word weer heel wanneer de deur dicht gaat dus dat heeft ook geen nut.

die sleepwagen is trouwens wel een heel goed idee, ik ga dat maar eens proberen, kan je een ontplofde auto ook slepen?

Bewerkt: door Delanoll
Geplaatst:

ik weet nu gelijk dat je de achterkant van auto's niet kan slepen ;) maar ik heb m er uit hoor, voor me neus laten ontploffen en toen het wrak eruit geduwd...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...