gta_sucker Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 :unsure: kan iemand me vertellen hoe je twee wapens in je hand krijgt. Ik heb alles geprobeerd. please geef ff antwoord :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djago Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Dual Machine Pistols Dual Pistols Dual Sawed-Off shotguns Dual Tec 9s je moet met die wapens blijven schieten tot je de rank HITMAN heb gehaald en dan kan je met 2 wapens in je hand spelen B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_sucker Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 thnx ga gelijk proberen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 met pistool duurt het wel tamelijk lang voor je hitman hebt bereikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pmjager Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 Ja ik heb nu hitman bereikt met pistool en smg...maar hoe kan ik ze dan in allebei me handjes vasthouden? vertel me het maar... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bertus Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 ja idd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 als je het hitman level bereikt hebt...krijgt CJ automatisch 2 pistolen/machine guns in zijn handen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 ik heb al me wapens op hitman level :-) Fij hoor 2 uzi's in je hand, killt wel lekker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fresh Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 pistool ging redelijk snel bij mij, ben nu bezig aan smg, m4 en AK Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mart Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 bij mij is dat niet als ik dan een nieuw pistool koop heb ik nog steeds een pistool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Deze wapens kan je met 2 handen krijgen: 9 MM Micro SMG Tec 9 Sawn Off Shotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pmjager Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 ja..maar ik heb nu over gangster...das nog voorbij hitman volgens mij.. en ik zag ook zo'n kopje you upgraded to hitman/gangster level...wat het dan ook mag zijn..you can hold dual weld pistols in your hands maar ja..ik zal het wel ff met tec proberen ben nu bij photo oppurtunity weet iemnad nog waar je "leuke" foto's kan maken? later :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Dual Machine PistolsDual Pistols Dual Sawed-Off shotguns Dual Tec 9s je moet met die wapens blijven schieten tot je de rank HITMAN heb gehaald en dan kan je met 2 wapens in je hand spelen B) :huh: ik werd hitman (dat stond dan links boven) maar hoe krijg je dan 2 geweren in je handen :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Dat komt vanzelf te staan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 hoe oefen je het beste op je wapens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.