Jump to content

ak, sniper rifle en granaten


gta_fan_123

Recommended Posts

-weet iemand misschien waar ik in stauton island(portland kan ook) een sniper en granaten kan vinden??

-in staunton island(weet niet precies waar)heb je een restaurant en op dat balkon heb je een ak, weet iemand misschien hoe ik op dat balkon kom?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak een kaartje, een momentje A.U.B. :)

Kaartje:

w19he.th.jpg

Klik voor de groote versie.

De legenda staat onder op het kaartje. Ik heb meteen even de Molotovo's aangeduid en de PSG1. Ik heb het idee dat je die bedoeld i.p.v. een AK-47. Deze ligt namelijk op een balkon, om er te komen moet je 1 van de Final Missions hebben gehaald, Bringing the House Down namelijk. Hierin moet je een deel van Staunton Island verwoesten voor Donald Love. Het gebouw waar de PSG1 op ligt word ook verwoest zodat je erbij kunt :).

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

zou je een screen kunnen maken van een sniper die in Torrington staat?

ow ik heb hem al gevonmden het was op dat ster ofzo, wel een grappig idee om hem daar te plaatsen!

weet je ook waar ik een normale wapen kan vinden zoals een ak-47 of een micro4?

Bewerkt: door gta_fan_123
Link to comment
Delen op andere websites

Er is ook nog een andere manier en dat is de cheat

/\-x-x-\/-<-x-x->-----------lacer scope-grenades-m4-smg

/\-o-o-\/-<-o-o->-----------lacer scope-remote grenades-m4-micro smg

/\-vierkantje-vierkantje-\/-<-vierkantje-vierkantje->-----------ak 47-tec 9-rifle-molotolf

een ding opslaan is op eigen risico

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ASPHALT ik heb iets ontdekt aan jou kaartje.

Als je vanaf het stadion naar het zuiden rijd en een steegje ingaat die uitkomt bij de bikeshop dan kom je dar zover ik weet ook nog een moletolf coctail tegen.

Rinaldootje :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het handiger om voortaan de tips van Wikigta de lezen (klik). Je hebt dus de AK of de M4 nodig. De M4 is wat moeilijk te krijgen, maar de AK kan je gewoon kopen bij de Ammu Nation op Staunton. Maar ik zal even je vraag beantwoorden: ik weet niet waar je de Bazuka kan vinden, maar je kan hem ook gewoon kopen bij Phil Cassidy's Fully Cocked Gunshop. Veel succes met deze missie :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...