gta_fan_123 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 -weet iemand misschien waar ik in stauton island(portland kan ook) een sniper en granaten kan vinden?? -in staunton island(weet niet precies waar)heb je een restaurant en op dat balkon heb je een ak, weet iemand misschien hoe ik op dat balkon kom? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Ik maak een kaartje, een momentje A.U.B. Kaartje: Klik voor de groote versie. De legenda staat onder op het kaartje. Ik heb meteen even de Molotovo's aangeduid en de PSG1. Ik heb het idee dat je die bedoeld i.p.v. een AK-47. Deze ligt namelijk op een balkon, om er te komen moet je 1 van de Final Missions hebben gehaald, Bringing the House Down namelijk. Hierin moet je een deel van Staunton Island verwoesten voor Donald Love. Het gebouw waar de PSG1 op ligt word ook verwoest zodat je erbij kunt . Bewerkt: 22 januari 2007 door ASPHALT Reageren
gta_fan_123 Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) zou je een screen kunnen maken van een sniper die in Torrington staat? ow ik heb hem al gevonmden het was op dat ster ofzo, wel een grappig idee om hem daar te plaatsen! weet je ook waar ik een normale wapen kan vinden zoals een ak-47 of een micro4? Bewerkt: 26 oktober 2006 door gta_fan_123 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Er is ook nog een andere manier en dat is de cheat /\-x-x-\/-<-x-x->-----------lacer scope-grenades-m4-smg /\-o-o-\/-<-o-o->-----------lacer scope-remote grenades-m4-micro smg /\-vierkantje-vierkantje-\/-<-vierkantje-vierkantje->-----------ak 47-tec 9-rifle-molotolf een ding opslaan is op eigen risico Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb een kaartje voor je gemaakt met daarop de 'Assault Rifles' & 'Machine Guns': Klik voor de vergrote versie Bewerkt: 22 januari 2007 door ASPHALT Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 ASPHALT ik heb iets ontdekt aan jou kaartje. Als je vanaf het stadion naar het zuiden rijd en een steegje ingaat die uitkomt bij de bikeshop dan kom je dar zover ik weet ook nog een moletolf coctail tegen. Rinaldootje Reageren
gta_fan_123 Geplaatst: 22 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2006 nog 1 vraagje waar kan ik de bazooka nou vinden? ik heb hem echt nodig voor de missie cam-pain Reageren
M4X Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Misschien is het handiger om voortaan de tips van Wikigta de lezen (klik). Je hebt dus de AK of de M4 nodig. De M4 is wat moeilijk te krijgen, maar de AK kan je gewoon kopen bij de Ammu Nation op Staunton. Maar ik zal even je vraag beantwoorden: ik weet niet waar je de Bazuka kan vinden, maar je kan hem ook gewoon kopen bij Phil Cassidy's Fully Cocked Gunshop. Veel succes met deze missie Reageren
Tunix Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Alles staat toch op WikiGta.. ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.