Visser23 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 waarom word mijn territoria aangevallen in een missie terwijl ik iets heel anders moet doen nu moet ik eerst naar mijn territoria en dan ben ik te laat bij de plaats waar ik heen moet.....en nog een vraag....als ik in mijn territoria gangs aanval dan komt politie agter mij aan maar het is toch mijn gebied >>> Door Dutchy3010: Topics samengevoegd.<<< Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 waarom word mijn territoria aangevallen in een missie terwijl ik iets heel anders moet doen nu moet ik eerst naar mijn territoria en dan ben ik te laat bij de plaats waar ik heen moet Ik denk dat dit dan een bug o.i.d. is want in een missie zou je nooit normaal gesproken een gang war kunnen krijgen....... als ik in mijn territoria gangs aanval dan komt politie agter mij aan maar het is toch mijn gebied Het is wel jouw territorium maar er blijft altijd politie Als je een territorium hebt betekent dat alleen dat jouw gang er over straat loopt maar niet dat de politie weggaat. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 waarom word mijn territoria aangevallen in een missie terwijl ik iets heel anders moet doen nu moet ik eerst naar mijn territoria en dan ben ik te laat bij de plaats waar ik heen moetTja, daar valt weinig aan te doen ben ik bang. Als je met een missie bezig bent en één van je territoria wordt aangevallen, lijkt het me het beste om dat maar gewoon te negeren en de missie te halen. Later kun je de territoria makkelijk weer terugpakken, dus het is niet erg als je even een paar kwijtraakt......en nog een vraag....als ik in mijn territoria gangs aanval dan komt politie agter mij aan maar het is toch mijn gebiedWat denk je dat er 'in real life' gebeurt als je een gebied binnen komt wandelen en een aantal mensen neerschiet? Juist: De politie komt achter je aan. Dit gebeurt logischerwijs dus ook in GTA: San Andreas, want anders zou het wel heel onrealistisch zijn Edit: Ik zie dat je al een topic had met dezelfde vraag, voortaan geen dubbele topics meer aanmaken a.u.b. Reageren
Ikkes Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Beste visser, Ik zag dat je al een topic had aangemaakt over het zelfde onderwerp. Namelijk Hier. Het is daarom niet nodig om dit nog een keer te doen. Je vraag word vanzelf beantwoord . Voor de rest laat ik dit topic over aan de crew, Ikkes. Ps. ook hierboven is een antwoord te vinden . Edit: @ Visser(hieronder): Als je hem verplaatst wil hebben moet je een moderator van dit forum gedeelte een PM sturen met daarin een verzoek. Dan handelen zij het veder af . Je hoeft dan dus niet zelf het topic nog een keer aan te maken. Bewerkt: 26 oktober 2006 door Ikkes Reageren
Visser23 Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 jah maar ik had hem bij de verkeerde gezet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.