The Mafia Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Onderwerp: Website layout Soort design: Template Size design: Max 800x800 Render: - Animatie: - Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ik wil deze wel doen, ik had toevallig nog een plaatje op de computer van mijn Layout die ik nu gebruik. Ik hoop dat hij de goeie grote is, want ik heb hem namelijk niet net even snel gemaakt. Hier is ie: Als hij te groot is moet je maar iemand anders laten En, onderin zie je nog een stukje maar daar staat altijd het nieuws, maar ik kreeg het er niet bij op.. Op het plaatje dan Nou, ik hoor het wel als ik tegen jou kan Reageren
The Mafia Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Onderwerp: Website layoutSoort design: Template Size design: Max 800x800 Render: - Animatie: - Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Sorry Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ik heb geen idee wat Premade inhoud en wat het is, maar dan moet je maar iemand anders laten Reageren
Grove St. Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ik heb geen idee wat Premade inhoud en wat het is, maar dan moet je maar iemand anders laten Premade is als je een Template/design al eerder dan de opdracht hebt gemaakt. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Aah oké, nouja, dat heb ik dus wel, maar ik wist niet wat het betekende, maar nu dus wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.